Zamknij

Radzimy jak wybrać agencję do pozycjonowania strony firmowej

13:49, 27.12.2016 artykuł sponsorowany
Skomentuj

Duży ruch z wyszukiwarki na stronie firmowej to szansa na spore zyski. Zwiększenie widoczności i zainteresowania witryną uzależnione jest od skuteczności prowadzonych działań w zakresie pozycjonowania strony. 

Komu jednak powierzyć te bardzo odpowiedzialne zadanie? Jak wybrać skuteczną agencję SEO, która osiągnie topowe pozycje dla naszego biznesu? Oto kilka wskazówek, którymi warto kierować się przy wyborze firmy pozycjonującej strony.

Wybierz świadomie najlepszych specjalistów od pozycjonowania

Przedsiębiorcy posiadający strony firmowe wiedzą, jak cennym kanałem sprzedaży jest internet, który zapewnia dostęp do pokaźnej rzeszy potencjalnych klientów. Zdobywając wysokie pozycje w Google firma może spodziewać się sporego zastrzyku gotówki. Sukces w pozycjonowaniu zależy jednak w dużej mierze od doświadczenia specjalistów SEO i jakości świadczonej przez nich usługi. Przy wyborze agencji pozycjonującej strony warto kierować się tymi wskazówkami:

  • doświadczenie w branży – bardzo istotny jest staż w pozycjonowaniu stron internetowych. Nie bójmy się pytać o doświadczenie specjalistów działających w danej agencji SEO. Im dłużej działają w branży, tym więcej działań mogli przeprowadzić, a stosowane przez nich strategie funkcjonowania są już w pełni przetestowane i skuteczne.
  • referencje – najlepiej o danej agencji SEO świadczą referencje zadowolonych klientów. Wybierając firmę spytajmy o listy polecające od innych przedsiębiorców, z którymi współpracowali. Możemy nawet na własną rękę skontaktować się z wybranym klientem danej agencji SEO i bezpośrednio spytać, czy jest zadowolony z prowadzonych działań. Dostawanie pozytywnych opinii od innych firm to dobry znak. To dowód, że agencja prowadzi działania pozycjonujące rzetelnie.
  • jakość oferty pozycjonowania – każdy przedsiębiorca powinien mieć świadomość, że w pozycjonowaniu liczy się jakość prowadzonych działań. Zawsze żądajmy konkretów co do oferty, a przed zawarcie umowy prośmy o plan pracy. Tylko wtedy będziemy mieli pewność, że agencja ma konkretny plan na pozycjonowanie stron. Pytajmy o jakość zdobywanych linków, gdyż to one mają kolosalny wpływ na uzyskiwane pozycje. Jeśli agencja proponuje pozyskiwanie odnośników ze stron zapleczowych to zły znak. Wybierajmy tylko tych, którzy gwarantują nam linki z prawdziwych for internetowych i znanych portali informacyjnych.
  • kompleksowa usługa – pozycjonowanie stron wymaga podjęcia wielu działań w obrębie witryny. Potrzebujemy pracy Specjalisty SEO, który przeprowadzi rzetelny audyt witryny. Następnie webmaster na podstawie wytycznych musi odpowiednio zoptymalizować stronę. Copywriter będzie zobowiązany do przygotowania tekstów, a Link Builder ma za zadanie zdobywać dobre jakościowo linki. Usługa SEO/SEM musi być kompleksowa i zawierać wszystkie wymienione zadania i wiele innych. Zawsze upewnijmy się, czy agencja, z którą chcemy nawiązać współpracę oferuje nam tak szeroki wachlarz działań.
  • model rozliczeniowy – ostatnia wskazówką na drodze do wyboru skutecznej agencji SEO jest uczciwy model rozliczeniowy. Pozycjonowanie stron jest procesem wymagającym odpowiedniego czasu i nakładu środków. Nie oznacza to jednak, że agencja ma prawo obarczać nas umową na 12 miesięcy bez możliwości wypowiedzenia. Skuteczna agencja SEO oferuje umowę na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Z taką firma pozycjonującą klienci zostają bo są zadowoleni z efektów, a nie dlatego, że "uziemiła" ich fatalna umowa. Nie dajmy się też zwieść ofertom, które przewidują pozycjonowanie za kilkadziesiąt złotych miesięcznie. Zdobycie wartościowych linków kosztuje i nie da się zdobyć dobrych odnośników za tak małe środki pieniężne. Pamiętajmy też, że nad stroną musi pracować sztab doświadczonych specjalistów, a ich praca to spory koszt. Zawarcie umowy z agencjami, które oferują, tak niskie stawki nie jest dobrym pomysłem. W efekcie przedsiębiorca może nie uzyskać żadnych pozycji lub poprzez zastosowanie słabych jakościowo linków otrzymać karę od Google.
(artykuł sponsorowany)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%