Zamknij

Ministerstwo Edukacji Narodowej promuje dobrą zmianę w szkolnictwie spotami reklamowymi. Widziałeś?

08:00, 24.04.2017

Pokolenie Dobrej szkoły – więcej historii w szkole - to jeden ze spotów promujących zmiany w systemie oświaty, którymi Ministerstwo Edukacji Narodowej pokazuje, jakie będą korzyści z reformy. 

- Chcemy, aby przykład polskich szyfrantów stał się punktem wyjścia do szerszej dyskusji o roli i znaczeniu historii w naszym życiu, w tym o znaczących dokonaniach Polaków, które są mało znane szerokiej opinii publicznej - pisze MEN w komentarzu do spotu.

W szkole podstawowej, w miejsce dotychczasowego przedmiotu historia i społeczeństwo, pojawiają się dwa odrębne: historia i wiedza o społeczeństwie. Z kolei w liceach ogólnokształcących i technikach liczba godzin nauczania historii zostanie zwiększona z dwóch do ośmiu godzin.

facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
Jeżeli przypadkowo znalazłeś się w tym video, a nie wyraziłeś na to zgody, prosimy zgłoś to na adres: [email protected]

komentarz(0)

Pozytywny Jacek PlacPozytywny Jacek Plac

0 0

Mniej nauczycieli, więcej historii, będzie dobrze. Ja z reguły wierzę w reklamy. To dzięki reklamowanym produktom jestem zdrowszy, mądrzejszy, ładniejszy, bogatszy. Tylko nie zawsze chwytam to co dodają na koniec w przyspieszonym tempie, albo piszą małą czcionką poniżej reklamy. 20:10, 28.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

S.S.

0 0

Znikające komentarze? 21:35, 04.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnkaAnka

0 0

Znikające komentarze - cenzura, głupota czy po prostu brak etyki (także dziennikarskiej)?
Chyba że jest inne wytłumaczeni? 01:38, 07.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz