Zamknij

Warto istnieć w social mediach!

10:30, 19.10.2021 Materiał partnera Aktualizacja: 11:39, 19.10.2021
Skomentuj Każdego dnia z Facebooka korzysta 19 milionów Polaków. Fot. Pexels Każdego dnia z Facebooka korzysta 19 milionów Polaków. Fot. Pexels

Masz firmę i nie istniejesz w social mediach? To spory błąd!

Na początku kilka liczb.
Dziennie z Facebooka korzysta 19 milionów Polaków. Co drugi z nich zaczyna swój dzień od sprawdzenia co słychać na tablicy. Robi wrażenie?

– Spore, dlatego warto pomyśleć o aktywnym promowaniu swojej działalności w social mediach – mówi Ariel Stawski, który od czerwca prowadzi Agencję Marketingową PromoAS. – Postanowiłem pomóc właścicielom firm w kompleksowym zajmowaniu się promocją w internecie. Działamy od postaw, czyli analizujemy już funkcjonujący fanpage, przeprowadzamy odpowiednie konfiguracje i publikujemy odpowiednie treści, okraszając je materiałami graficznymi i video – opowiada.

Brzmi prosto, ale w rzeczywistości wcale nie jest takie oczywiste.
Po pierwsze, trzeba zwrócić uwagę na to w jaki sposób podawane są treści.

– Co tu dużo mówić, nie lubimy czytać, społeczeństwo coraz bardziej stawia na doznania wzrokowe - wyjaśnia Stawski. - W związku z tym długie elaboraty trzeba ograniczyć do absolutnego minimum, w którym zamkniemy to, co chcemy przekazać klientowi. Zawsze możemy się posiłkować grafiką lub filmem. 

Drugą sprawą jest czas publikacji treści. Statystyki pokazują, że każdy dzień ma swoją określoną specyfikę odbioru postów. Godzina dziesiąta w poniedziałek różni się od dziesiątej w środę. 

Po trzecie, ważne jest „życie” profilu w internecie.

– Zdecydowanie nie można pozwolić sobie na to, aby fanpage był nieruszany przez kilka tygodni. To jest nasza forma kontaktu z klientami. Przywitajmy się z nimi, spytajmy o dzień, wejdźmy w interakcję – zachęca właściciel agencji. 

Warto posiadać konkretną wiedzę o social mediach i panujących w nich regułach. Sporo osób prowadzących swoje strony decyduje się na organizowanie konkursów, najczęściej w formie „polub, zaproś, udostępnij”.

– W najlepszym przypadku możemy narazić się na zablokowanie profilu, w najgorszym na wizytę izby skarbowej – wyjaśnia Ariel Stawski. – Regulamin Facebooka wyraźnie mówi co można, a czego nie można w kwestii konkursów. Oczywiście, istnieją sposoby na przeprowadzenie wszystkiego zgodnie ze sztuką – zapewnia.

 

Szczegółową ofertę agencji można znaleźć na stronie www.promo-as.pl . Nie istniejesz jeszcze w sieci lub jesteś niezadowolony z efektów działania swojego fanpage? To idealna pora na kontakt!

(Materiał partnera)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%