Zamknij
REKLAMA

Pogoń za Gangiem Słodziaków trwa - wprowadzono II cz. książki

17:01, 08.11.2018 | M.K
REKLAMA
Skomentuj

Gang Słodziaków na topie. Jedni krytykują pogoń na pluszakami inni w tej pogoni uczestniczą. Jak podała Biedronka w komunikacie prasowym, pluszaki cieszą się taką popularnością, że została wydana druga część książki o przygodach paczki przyjaciół.
W internecie można napotkać wiele "memów" o słodziakach. Spora część osób naśmiewa się z osób, które zbierają naklejki, by zdobyć pluszaka lub książkę. Jest to wymysł dzieci czy dorosłych? Mimo negatywnych opinii w tym temacie słodziaki cieszą się wielką popularnością i w sklepach często brakuje towaru, który ma być wymieniony za naklejki.

Gang Słodziaków podbił serca klientów sieci Biedronka – pierwsza książka znalazła się już w rękach 560 tys. osób. Wielu z nich z wypiekami na twarzy przeczytało niezwykłą książkę opisującą przygody sympatycznej paczki przyjaciół, żałując po skończonej lekturze, że była ona tak krótka. Właśnie dla nich Biedronka przygotowała niespodziankę. 5 listopada br. do sklepów sieci trafiła druga część opowieści o Słodziakach. Na leśną polanę zawitała jesień, pojawił się też tajemniczy gość, który uwielbia przyjęcia.

Książkę z kolejnymi przygodami paczki przyjaciół pt. „Gdy jesień nastanie na leśnej polanie, czyli nowe przygody Gangu Słodziaków”, podobnie jak pierwszą część książki, można odebrać za darmo po zebraniu 15 naklejek w ramach akcji Gang Słodziaków lub kupić w atrakcyjnej cenie 9,99 zł/szt.

- Pierwsza część przygód szóstki przyjaciół pt. „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków” odniosła spektakularny sukces. Książka trafiła do rąk ponad pół miliona klientów naszej sieci. Docierały do nas sygnały, że nasi klienci czują niedosyt. Przygotowaliśmy więc nowe, jesienne wydanie opowieści, którą oddajemy w ręce czytelników z nadzieją, że ona także podbije serca klientów sieci Biedronka – mówi Bartłomiej Jarzyna, kupiec odpowiedzialny za ofertę książek w sieci Biedronka.

„Gdy jesień nastanie na leśnej polanie…” napisała Renata Piątkowska, a ilustracje stworzył Wojciech Stachyra, czyli autorzy poprzedniej części publikacji. Pierwsza książka trafiła już do 560 tys. klientów Biedronki.

Włączenie przez Biedronkę książek jako elementu akcji lojalnościowej ma na celu podkreślenie wagi czytania dzieciom i zachęcenie rodziców do spędzania rodzinnego czasu właśnie w ten sposób.

- Dzieciom nie tylko warto czytać. Dzieciom czytać trzeba!!! A książkę o Gangu Słodziaków, która przenosi nas do miejsca, gdzie królują przyjaźń, wzajemna troska i otwartość na innych, na pewno przeczytam moim wnuczkom – zachęca na okładce książki aktor Wiktor Zborowski, który wcześniej czytał Wieczorynkę Słodziaków – ma ona już ponad 1,87 mln wyświetleń na YT.

Wraz z nową książką do sklepów sieci Biedronka trafił także specjalny zestaw, z którego z pewnością ucieszą się nie tylko najbardziej zagorzali fani przyjaciół z leśnej polany. W zestawie tym znaleźć można kolorowy plakat w rozmiarze XXL przedstawiający sympatyczny Gang Słodziaków, kolorowankę XXL oraz nowe opowiadanie na dobranoc pt. „Wyścig”. Cena zestawu to jedyne 4,99 zł.

W związku z wprowadzeniem do sklepów drugiej części książki o przygodach Gangu Słodziaków w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach dziecięcych od 5 listopada pojawił się spot reklamowy. Można go też obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube pod adresem: http://www.youtube.com/SklepyBiedronka

Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

(M.K)
REKLAMA

Komentarze (1)

goscgosc

1 0

Tak chwalicie obie książki tylko gdzie je odebrać skoro w Biedronce ich nie ma bo rozchodzą się bardzo szybko.a ci co pracują po południu już nie mają szans aby zdobyć dla swoich pociech książek.?????? 10:20, 11.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
© swiecie24.pl | Prawa zastrzeżone