Zamknij

Imprezy wystawiennicze - przygotowanie i aranżacja stoisk targowych

19:10, 21.09.2017 Materiał partnera
Skomentuj

Imprezy wystawiennicze, targi branżowe, historycznie mocno związane z wymianą handlową - jako miejscem sprzedaży, dawno ewoluowały i stały się miejscem spotkania z uczestnikami tych imprez. Przy czym odwiedzającymi mogą być potencjalni klienci, kontrahenci, ale również osoby zbierający informacje o firmach, z którymi warto podjąć współpracę. Na początku przygotowań do wzięcia udziału w targach warto postawić sobie kilka pytań.

Kluczowe pytania, drogą do sukcesu

Udzielenie na nie odpowiedzi będzie jednocześnie planem działania i odniesieniem do założonych celów. A zatem: jakie są powody wzięcia udziału w targach ? Czy zależy nam na podkreśleniu i wzmocnieniu wizerunku firmy, czy też dokonana została jej modernizacja i restrukturyzacja, a więc odsłaniamy jej nowe oblicze? Kto może odwiedzić stoiska targowe – grupa potencjalnych odwiedzających? Warto się nad takimi zagadnieniami zastanowić, bo pomoże to w podjęciu odpowiednich działań.

Stoiska targowe wizytówką firmy

Udział w targach, a w istocie nawiązanie komunikacji z klientem podczas tej imprezy, pomoże budować wizerunek firmy, ukazać ją na tle konkurencji i podkreślić jej atuty. Stoiska targowe łącznie z obsługą stanowić powinny, więc spójną całość, zgodną z wizerunkiem firmy. Dobrym początkiem będzie inwestycja w ścianki wystawiennicze lub systemy wystawiennicze, trybunki, ale również w stojaki na ulotki, czy standy. Tylko renomowane firmy np. Adsystem mają w swojej ofercie te wszystkie niezbędne narzędzia marketingowe, które zestawiać można w dowolny sposób. Aranżacja i projekt stoiska, czyli elementy wizualne i przestrzenne, często wskazywane są bowiem, jako główne przyczyny zapamiętania firmy. Zakup dobrej jakości materiałów reklamowych, umożliwi prezentację firmy na niejednych targach. Profesjonaliści znający obowiązujące trendy, wprowadzają innowacyjne i nowoczesne rozwiązania montażowe, ale również nie zapominają o nowoczesnym designie. Na targach branżowych głównym celem jest przecież wyróżnienie się, przyciągnięcie, zainteresowanie zwiedzających prezentowaną ofertą. Nic tak nie wyróżnia firmy, jak wysoka jakość materiałów reklamowych i unikalne wzornictwo zgodne z wizją firmy.

Przeszkolony personel - odpowiednia obsługa klienta

Kiedy zadbamy o wygląd naszego stoiska, poprzez wybór ścianki reklamowej oraz odpowiednie jego wyposażenie np. poprzez zakup standów, czy rollupów, należy pomyśleć o personelu. Spotkanie organizacyjne z obsługą stoiska, będzie doskonałym początkiem współpracy oraz zrozumienia ich roli w targach, uzupełnienia wiedzy, wyznaczenia standardów obsługi. Od personelu stoiska zależy przebieg spotkania wystawcy ze zwiedzającymi, a u jego podstaw leży towarzysząca mu atmosfera. Liczyć się będzie odpowiednio szybka reakcja na pojawienie się klienta - szybkość nawiązania kontaktu wzrokowego. Następnym ważnym czynnikiem jest czas załatwienia sprawy, z którą przyszedł klient i sam przebieg rozmowy handlowej. Zaangażowanie, aktywne słuchanie są jego modelowymi elementami. Ważną sprawą jest umiejętność odpowiadania na pytania i rozwianie wątpliwości klienta. Jeżeli oczywiście będzie jakieś miał.


 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%