Zamknij
REKLAMA

Trendy w kampaniach marketingowych w Internecie

09:25, 16.01.2018 | Materiał partnera
Skomentuj

Nowy Rok to dobry moment, żeby zastanowić się nad tym co będzie popularne przez najbliższe 12 miesięcy. Pozwoli to skutecznie zaplanować swoje działania.

Marketing internetowy ma się świetnie. Portale społecznościowe, Google AdWords i inne narzędzia umożliwiają promowanie swoich produktów i usług na wiele sposobów. W prognozach nie przewiduje się gwałtownych zmian i zupełnie nowego podejścia. Natomiast bardzo rozwinąć mają się te aspekty kampanii, które już dziś są szeroko wykorzystywane.

Personalizacja
Nie od dziś dostrzega się, że najlepsze kampanie to te, które trafiają w konkretne gusta, dopasowane są do poszczególnych użytkowników. Oczywiście chodzi tu o określanie grup docelowych, pod których kątem tworzone będą kampanie. Obecnie, dzięki takiemu dopasowaniu, konsumentowi działania marketingowe towarzyszą praktycznie przez cały proces zakupowy. Najprostszym przykładem jest na zakładka "inni kupili też", która podsuwa rekomendacje produktów, potencjalnie mogących się spodobać danemu użytkownikowi. Nie od dziś też wiadomo, że dopóki jesteśmy zalogowani na portalach społecznościowych, podczas internetowych zakupów, dopóty pokazywane nam są reklamy idealnie dopasowane treścią do tego, czego szukaliśmy na stronach.

Google AdWords
Narzędziem, z którego w dalszym ciągu warto korzystać jest Google AdWords. Nie należy spodziewać się bardzo przełomowych zmian, natomiast warto zauważyć, że nowy interfejs, wprowadzony już w ubiegłym roku sprawdza się, choć wymaga jeszcze pewnych poprawek. Prognostycy zauważają, że trwa ekspansja AdWords. Narzędzie to faktycznie posuwa kwestię personalizacji wyszukiwania o krok dalej, umożliwiając konsumentom na odnalezienie firmy reklamodawcy dokładnie w tym momencie, kiedy poszukują produktów lub usług z nią związanych. To czego w związku z AdWords spodziewać się można w 2018 roku to ulepszenie Parallel Tracking - rozwiązania wprowadzonego przez Google, które umożliwia szybsze przechodzenie użytkowników na strony docelowe. W marketingu internetowym liczą się bowiem sekundy.

Mobilny marketing
Jednym z trendów, który ma przeważać w 2018 roku ma być marketing mobilny. Zauważalna jest bowiem zmiana - coraz więcej użytkowników, decyzji konsumenckich dokonuje korzystając z urządzeń mobilnych. Wymaga to dopasowania nie tylko witryn sklepów i firm, ale również dopasowania działań marketingowych. Już dziś mówi się o marketingu prowadzonym w oparciu na przykład o lokalizację, co w przypadku na przykład smartfonów jest prostsze. Na podstawie tego, gdzie w danym momencie znajduje się użytkownik, pokazana może mu być konkretna treść dopasowana do lokalizacji, oferta sklepów znajdujących się w pobliżu. 

Generalnie zauważalna jest tendencja takiego dopasowywania działań marketingowych do użytkownika, ażeby oferty do niego kierowane poczytywał on za przydatne i interesujące - a nie uciążliwe. Więcej informacji oraz ofertę działań można uzyskać na stronie https://pirmedia.pl/ lub na ich blogu firmowym.

(Materiał partnera)

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma GEDEON MEDIA Krzysztof Nowicki, 86-105 Świecie, ul. Krausego 4/17, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez GEDEON MEDIA Krzysztof Nowicki, 86-105 Świecie, ul. Krausego 4/17 i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© swiecie24.pl | Prawa zastrzeżone