Zamknij
REKLAMA

Dlaczego awarie smartfonów są tak częste?

11:07, 30.07.2018 | materiał partnera
Skomentuj

Smartfony są obecnie urządzeniami, które najczęściej trafiają do serwisów. Na tej podstawie można wnioskować, że telefony psują się znacznie częściej niż tablety, telewizory, sprzęt audio i inne elektroniczne gadżety. Czy jest to prawdą? Dlaczego awarie smartfonów są tak powszechne?

Całodobowa eksploatacja smartfona

Niedziałające przyciski home, stłuczone wyświetlacze, przegrzewanie się telefonu i problemy z ładowaniem akumulatora w smartfonie - oto lista najczęściej zgłaszanych usterek technicznych w serwisach. Użytkownicy smartfonów narzekają, że nowoczesne telefony są niskiej jakości, a ich części są tak delikatne, że nawet lekkie uderzenie powoduje ich uszkodzenie. Serwisanci wskazują jednak na inną, często niedostrzeganą przyczynę wysokiej awaryjności telefonów z dotykowymi ekranami.

Większość użytkowników smartfonów korzysta z nich niemalże przez całą dobę. W ciągu dnia telefon leży na biurku w pracy tuż obok filiżanki z kawą lub szklanki z innym napojem, w drodze do pracy urządzenie jest wykorzystywane do czytania, surfowania po Internecie lub oglądania filmów, a wieczorem układa się je tuż obok łóżka, by słyszeć alarm o poranku. Ponadto w ciągu dnia wykonuje się wiele telefonów i pisze się wiadomości do bliskich, przez co urządzenie jest w użyciu niemalże przez cały czas. Wielu posiadaczy smartfonów nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że eksploatuje telefon znacznie bardziej niż inne sprzęty. Ma to znaczący wpływ na częstość występowania awarii smartfonów w porównaniu do pozostałych urządzeń elektronicznych.

Koszty naprawy awarii wyższe niż cena nowego telefonu?

Do serwisów zgłaszają się każdego dnia osoby, które chcą usunąć poważne usterki smartfonów. Koszty takich napraw często przewyższają koszt zakupu nowego telefonu tej samej klasy. Wiele osób decyduje się jednak na pokrycie opłat za usługę serwisową, pomimo ich wysokości. Dlaczego tak się dzieje? Na smartfonach przechowuje się zdjęcia, filmy i inne pliki, które mają wartość sentymentalną. Ponadto na telefonach służbowych zapisuje się ważne kontakty do klientów.

Jeżeli chce się mieć pewność, że naprawa smartfona będzie mniej obciążająca dla budżetu, warto zdecydować się na Gadget Cover. Jest to ubezpieczenie, dzięki któremu otrzymuje się odszkodowanie w przypadku wystąpienia uszkodzeń mechanicznych smartfona. Gadget insurance gwarantuje wypłatę świadczenia również w przypadku kradzieży telefonu, jego zniszczenia przez członka rodziny (na przykład małe dziecko), a także w razie zalania sprzętu wodą lub inną cieczą.

(materiał partnera)

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma GEDEON MEDIA Krzysztof Nowicki, 86-105 Świecie, ul. Krausego 4/17, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez GEDEON MEDIA Krzysztof Nowicki, 86-105 Świecie, ul. Krausego 4/17 i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© swiecie24.pl | Prawa zastrzeżone