Zamknij

Dlaczego awarie smartfonów są tak częste?

11:07, 30.07.2018 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 11:07, 30.07.2018
Skomentuj

Smartfony są obecnie urządzeniami, które najczęściej trafiają do serwisów. Na tej podstawie można wnioskować, że telefony psują się znacznie częściej niż tablety, telewizory, sprzęt audio i inne elektroniczne gadżety. Czy jest to prawdą? Dlaczego awarie smartfonów są tak powszechne?

Całodobowa eksploatacja smartfona

Niedziałające przyciski home, stłuczone wyświetlacze, przegrzewanie się telefonu i problemy z ładowaniem akumulatora w smartfonie - oto lista najczęściej zgłaszanych usterek technicznych w serwisach. Użytkownicy smartfonów narzekają, że nowoczesne telefony są niskiej jakości, a ich części są tak delikatne, że nawet lekkie uderzenie powoduje ich uszkodzenie. Serwisanci wskazują jednak na inną, często niedostrzeganą przyczynę wysokiej awaryjności telefonów z dotykowymi ekranami.

Większość użytkowników smartfonów korzysta z nich niemalże przez całą dobę. W ciągu dnia telefon leży na biurku w pracy tuż obok filiżanki z kawą lub szklanki z innym napojem, w drodze do pracy urządzenie jest wykorzystywane do czytania, surfowania po Internecie lub oglądania filmów, a wieczorem układa się je tuż obok łóżka, by słyszeć alarm o poranku. Ponadto w ciągu dnia wykonuje się wiele telefonów i pisze się wiadomości do bliskich, przez co urządzenie jest w użyciu niemalże przez cały czas. Wielu posiadaczy smartfonów nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że eksploatuje telefon znacznie bardziej niż inne sprzęty. Ma to znaczący wpływ na częstość występowania awarii smartfonów w porównaniu do pozostałych urządzeń elektronicznych.

Koszty naprawy awarii wyższe niż cena nowego telefonu?

Do serwisów zgłaszają się każdego dnia osoby, które chcą usunąć poważne usterki smartfonów. Koszty takich napraw często przewyższają koszt zakupu nowego telefonu tej samej klasy. Wiele osób decyduje się jednak na pokrycie opłat za usługę serwisową, pomimo ich wysokości. Dlaczego tak się dzieje? Na smartfonach przechowuje się zdjęcia, filmy i inne pliki, które mają wartość sentymentalną. Ponadto na telefonach służbowych zapisuje się ważne kontakty do klientów.

Jeżeli chce się mieć pewność, że naprawa smartfona będzie mniej obciążająca dla budżetu, warto zdecydować się na Gadget Cover. Jest to ubezpieczenie, dzięki któremu otrzymuje się odszkodowanie w przypadku wystąpienia uszkodzeń mechanicznych smartfona. Gadget insurance gwarantuje wypłatę świadczenia również w przypadku kradzieży telefonu, jego zniszczenia przez członka rodziny (na przykład małe dziecko), a także w razie zalania sprzętu wodą lub inną cieczą.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%