Zamknij

SEO i linki sponsorowane na progu nowej dekady

16:26, 21.11.2018 Materiał partnera Aktualizacja: 16:26, 21.11.2018

W branży marketingu internetowego z każdym rokiem przybywa zagadnień do opanowania. Poniżej, w oparciu o wywiady z fachowcami, przedstawimy dwa najbardziej sprawdzone źródła dochodu w sieci.

Jako właściciele biznesów e-commerce nie możemy dłużej łudzić się, że dawne sposoby i często nie nadążające za technologią agencje pomogą nam w zyskaniu rozpoznawalności. W nowej erze WWW powinniśmy zdać się na ekspertyzę kogoś, kto umie podążać za trendami i nie boi się eksperymentować z niekonwencjonalną promocją produktów i usług. Zapoznajmy się z opiniami fachowców na temat skutecznych źródeł dochodu w sieci.

SEO i pozycjonowanie to duet nie do prześcignięcia

Na dłuższych dystansach, a więc w casusach firm wiążących się z siecią na stałe, wyścig o klienta staje się najbardziej opłacalny przy sfinansowaniu optymalizacji i walki o pozycje w wyszukiwarce. Pozycjonowanie stron niezmiennie opiera się na budowaniu wartościowego zaplecza linkującego do naszej witryny, tworzeniu unikalnych treści atrakcyjnych dla grupy docelowej oraz trosce o ilość wzmianek i obecność w mediach. Te aktywności przychodzą dopiero wtedy, gdy nasze WWW poddane zostało skrupulatnej obróbce mającej dostosować je do wymogów i wskazówek Google.

Owo dostosowywanie nie kończy się jednak na dogadzaniu najświeższym algorytmom, a w centrum uwagi fachowców staje również internauta. Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, specjaliści liczą się z tym, że nasz gość powinien czuć się pewnie, komfortowo oraz bezproblemowo poruszać się po estetycznie zaprojektowanym serwisie. Koniec końców, to użytkownik sieci będzie mógł stać się naszym klientem lub fanem. Całość procesu poprawiania technikaliów i aspektów użyteczności wraz z właściwym designem nazywamy Search Engine Optimization lub, w znanym wszystkim skrócie, SEO.

Linki sponsorowane od Google Ads to szybka pomoc w nagłych sprawach

O ile pozycjonowanie polecić należy przedsiębiorcom gotowym poczekać na duży zwrot z inwestycji, o tyle kampanie linków sponsorowanych możemy określić jako natychmiastowy zastrzyk potencjalnych klientów. Od zatwierdzenia ustawień do wyświetlania baneru na pierwszym miejscu wyników Google minie zaledwie kilkanaście minut!

Oprócz tego w narzędziu Ads możemy ustawić niemal nieograniczony zasięg akcji promocyjnej a tym samym sprawić, by marka pojawiła się przed oczami ludzi zazwyczaj nie mających styczności z naszą branżą. Najważniejsze aby z logiem i nazwą dotrzeć do świadomości przyszłego hipotetycznego klienta. Do wyboru dostaniemy także kilka modeli rozliczeń, z których najciekawszy wydaje się tryb Pay Per Click, gdzie z naszego budżetu pobierane są środki jedynie w wypadku kliknięcia internauty w baner. Płacimy więc wprost za zainteresowanego zakupowicza.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%