Zamknij

Kandydat się myli. Rejestracja telefoniczna do poradni działa lepiej i ciągle jest ulepszana

10:14, 10.09.2018 K.N Aktualizacja: 10:16, 10.09.2018
Skomentuj

Dyrektor Miejsko – Gminnej Przychodni w Świeciu nie zgadza się z zarzutami skierowanym przez Dariusza Woźniaka co do sprawności rejestracji pacjentów.

Kandydat na burmistrza mówił o tym na wiecu zorganizowanym 21 sierpnia, na którym Razem dla Świecia zaprezentowało swoich kandydatów do rady miejskiej, kandydata na burmistrza i zarys programu.

- Pani rejestratorka nie może jednocześnie rejestrować osoby osobiście i jednocześnie odbierać telefonów, bo tego się nie da. To trzeba rozdzielić – mówił wtedy Dariusz Woźniak.

W problemach z dodzwonieniem się Woźniak widzi główną przyczynę powstawania kolejek przed otwarciem przychodni.

Z taką opinią nie zgadza się dyrektor MGP.

- Nieprawdą jest, że tylko jedna osoba odbiera telefony i jeszcze rejestruje przy okienku – mówi Beata Sternal-Wolańczyk, dyrektor Miejsko – Gminnej Przychodni w Świeciu. - Dzwoniące telefony odbiera kilka rejestratorek a od niedawna wprowadziliśmy system informacji. Dzwoniący słyszy który jest w kolejce.

Dyrektor informuje, że w sierpniu pacjenci telefonowali średnio 370 razy dziennie. Przy obsłudze rejestracji, w tym telefonów, pracuje pięć rejestratorek rano i 2-3 w popołudniowych godzinach.

- To po 45-48 rozmów telefonicznych na godzinę – zaznacza Sternal-Wolańczyk. - A ludzie dzwonią z różnymi sprawami. Nawet żeby zapytać jaki jest numer do jakiejś poradni w szpitalu. I my ich nie odsyłamy, tylko pomagamy – dodaje.

A kolejki, zdaniem dyrektor, bardzo szybko się rozładowują i chwilę po ósmej już nikt nie czeka przed rejestracją.

Inny pomysł Razem dla Świecia, czyli wprowadzenie automatu biletowego, to zdaniem Sternal-Wolańczyk, złe rozwiązanie. Zlikwiduje możliwość przyjęcia kilku pacjentów więcej w razie nagłej potrzeby.

- Automat wyda tylko tyle biletów ile będzie przydzielonych limitów przez NFZ – tłumaczy.

[ZT]6802[/ZT]

 

(K.N)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(10)

GalaneaGalanea

12 3

Piękny artykuł. Tylko nie wszystko się zgadza. Dzwoniąc do przychodni między 10 a 11, dopiero za 6 razem udało mi się połączyć. Nie słyszałam w słuchawce, która jestem.
Dywersyfikacja procesu rejestracji z pewnością usprawniła by ten proces. Już 4 lata temu Pani dyrektor wspominała o rejestracji internetowej. Jakoś ciągle jej nie ma. Natomiast rezerwacja czasu na wizyty nagłe to kwestia ustaleń i konfiguracji systemu, więc pole do popisu dla informatyka. 11:03, 10.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

wniosek jest jedenwniosek jest jeden

11 0

ktokolwiek i jakkolwiek chciałby poprawić sytuację w Świeciu w przychodni to i tak dyrektor powie że się nie da 13:29, 10.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EkspresEkspres

7 2

Ale to ekspresowo zadziałało, jeszcze niedawno dzwoniłam i nie było informacji która jestem w kolejce a tu po ostrej krytyce proszę jest. Ciekawe jakie ta pani będzie miała argumenty na to, że tyle osób przepisało się do innych przychodni i pieniądze poszły gdzie indziej? Może jak Pan Woźniak by o tym powiedział to nagna ich z powrotem. 14:33, 10.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

6 0

Mi sie marzy internetowa rejestracja. 19:10, 10.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrzysztofKrzysztof

5 3

Nasza przychodnia działa średnio...
Ale widzę że ja jednak zagłosuje na Woźniaka skoro potrafi on ruszyć przychodnię jeszcze zanim został burmistrzem. hahah przecież to jest żałosne żeby trzeba było czekać 4 lata na jakieś zmiany w przychodni. 19:22, 10.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

annaanna

1 2

Ludzie Woźniaka działają na forum - nakręcają/przekreślają wybór tego pana. Przesyt. 21:13, 12.09.2018


joannajoanna

4 3

no cóż atak i krytyka tylko na jedną przychodnię -warto sprawdzić jak działają pozostałe szczególnie nocna !!!!!! 21:34, 10.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RychuRychu

5 1

A co ma do tego przychodnia podlegająca pod powiat? Pan Woźniak przedstawił propozycje działań na terenie gminy. 13:02, 11.09.2018


Justyna25Justyna25

1 5

Korzystam z usług przychodni od wielu lat. Jestem zaskoczona negatywnymi uwagami nt. poradni. Jest nowy rentgen, byłam ostatnio na badaniach USG też w poradni, a informacja telefoniczna na temat, która jestem w kolejce funkcjonuje już od ponad miesiąca i to nie jest zasługa Pana Woźniaka. 09:26, 14.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kpisz ?Kpisz ?

2 0

Sama kolejka do endokrynologa w poradni i to prywatnie to siedzenie na korytarzu od rana do 17.00. To jest twoim zdaniem dobre? 09:54, 15.09.2018


0%