Zamknij

Chcesz wybrać kaseton reklamowy? Podpowiadamy, co na nim umieścić

11:59, 31.10.2019 Materiał partnera Aktualizacja: 11:59, 31.10.2019

Zdominowanie outdoorowego rynku marketingowego nigdy nie należy do najłatwiejszych zadań. Ogromna konkurencja sprawia, że większość przedsiębiorców nie jest w stanie przyciągnąć uwagi potencjalnych klientów. Tymczasem na skuteczne działania reklamowe nie trzeba wydawać ogromnych sum pieniędzy. Relatywnie tanie okazują się podświetlane kasetony reklamowe.

Zastanawiasz się, czy warto wybrać kasetony podświetlane? Rozwiewamy wątpliwości!
Tradycyjne kasetony reklamowe na rynku marketingowym znane są już od wielu lat. Posiadają one jednak bardzo poważną wadę. Brak wewnętrznej luminacji sprawia, że tego typu nośnik jest całkowicie niewidoczny po zmroku. Z tego właśnie względu dużą popularność zdobyły kasetony podświetlane. Umożliwiają one dostrzeżenie komunikatu reklamy bez względu na godzinę wyświetlaną na zegarkach. Diody LED, które urozmaicają wygląd kasetonu, przykuwają wzrok przechodniów, a każdy z nich może być przecież naszym potencjalnym klientem. To dobre rozwiązanie, zwłaszcza w dużych miastach, takich jak Warszawa czy Wrocław lub Kraków, gdzie rynek marketingu outdoorowego jest mocno rozwinięty. Wyróżnienie się na tle konkurencji jest więc bardzo mocną kartą przetargową.

Postaw na minimalizm. To takie treści skutecznie przyciągną uwagę przechodniów
Wybór podświetlanego kasetonu, jako formy reklamy outdoorowej, jest zaledwie połową sukcesu. Drugą część wcześniej wspomnianego wyróżnienia się na tle konkurencji stanowi odpowiednia selekcja treści, które prezentuje tego typu nośnik. W ich wyborze pomocną dłonią służą doświadczeni specjaliści, tacy jak warMAX. Co dokładnie powinno znaleźć się na oświetlanej stronie kasetonu? Warto kierować się dobrze znaną zasadą: im mniej, tym lepiej. Przesyt przekazu spowoduje, że stanie on się całkowicie nieczytelny, a przedsiębiorstwo straci szansę na pozyskanie nowych klientów. W dzisiejszych czasach króluje minimalizm. Logotyp marki wspierany krótkim, ale chwytliwym hasłem reklamowym w zupełności wystarcza do stworzenia kreatywnej promocji.

Podświetlane kasetony z dibondu, czyli inwestycja na długie lata
Kasetonami premium nazywamy szyldy reklamowe wykonywane z dibondu. Jest to bardzo trwały materiał, który został stworzony z myślą o przetrwaniu w każdych warunkach pogodowych. Tego typu reklama umieszczona na zewnętrznej ścianie budynku narażona jest na zmienne warunki atmosferyczne. Kaseton musi walczyć nie tylko z wiatrem, ale także z opadami deszczu lub śniegu. Dibond, jako tworzywo kompozytowe z dodatkiem aluminium, jest odporny także na uszkodzenia mechaniczne. Na budowę takiego nośnika składa się także część tylna w postaci płyty PCV, oświetlenie nowoczesnymi diodami LED oraz pleksi, którą mocuje się wewnątrz dibondu.

 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%