Zamknij

Reklama efektywna i efektowna. Oto dlaczego warto postawić na rollup

14:02, 06.02.2020 Materiał partnera Aktualizacja: 14:04, 06.02.2020

Przemyślana i bezbłędnie wdrożona kampania reklamowa to prosta droga do długo wyczekiwanego sukcesu prowadzonej przez Ciebie firmy. Poszukujesz nie tylko praktycznych, ale przede wszystkim sprawdzonych rozwiązań z zakresu narzędzi marketingowych? Rollup powinien znaleźć się w kręgu Twoich zainteresowań.

Często niedoceniana konstrukcja niesie za sobą wiele wymiernych korzyści. W tym artykule postaramy się przybliżyć Ci najważniejsze zalety korzystania z tego typu stojaka.

Nie ufaj bezmyślnie powielanym plotkom. Rollup nadal może stanowić o sile przekazu reklamy!

Jako bardzo doświadczonemu przedsiębiorcy prawdopodobnie przyszło Ci już usłyszeć o tym, że tradycyjne formy marketingowe powoli odchodzą do lamusa. To niezwykle często powtarzany mit, który ma niewiele wspólnego z rzeczywistą sytuacją na rynku. Mimo faktu, iż nowoczesne metody promowania biznesu cieszą się ogromnym zainteresowaniem, nieco starsze praktyki nadal okazują się efektywnym wsparciem sprzedaży produktów i usług. Nieśmiertelne papierowe ulotki, banery czy chociażby rollup mogą być z Tobą wszędzie tam, gdzie potrzebujesz zwrócić uwagę swoich potencjalnych Klientów. Cóż chcieć więcej?

Mobilna i skuteczna reklama to tylko część z zalet, jakie może zaoferować Ci profesjonalny rollup

Profesjonalny rollup to nic innego, jak rozkładany stojak na reklamę. Tego typu nośnik cechuje się bajecznie prostą konstrukcją, która ogranicza się do stelaża oraz grafiki na nim umieszczonej. Jako zaletę należy brać pod uwagę również ułatwiony montaż oraz demontaż całej konstrukcji. To takie cechy sprawiają, że rollupy można bez większych problemów przetransportować w niemalże każde miejsce: na branżowe targi, konferencję czy chociażby do stacjonarnego punktu sprzedaży, gdzie warto zadbać o odpowiedni poziom ekspozycji oraz prezentacji produktu lub świadczonych usług. Taki zapewni prawidłowo zaprojektowany stojak. Zauważalna nawet z kilkunastu metrów treść z całą pewnością nie umknie uwadze żadnej osobie. Tym bardziej, jeśli tego typu narzędzie zostanie postawione w strategicznym miejscu, takim jak korytarz główny lub Twoje stoisko targowe. Jaka dokładnie powinna być grafika osadzona na stelażu? Przede wszystkim czytelna! Zawieraj w niej wyłącznie najważniejsze informacje. W zaprojektowaniu i stworzeniu skutecznego rollupa może pomóc Ci firma Adsystem, doświadczony producent tego typu narzędzi marketingowych.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%