Już drugi tydzień nieprawidłowo działa centralka telefoniczna w zielonej przychodni. Połączenia są zrywane, a kilkukrotne reklamacje i wizyty serwisantów nie przyniosły efektu.
Problem pojawia się wtedy, kiedy jest największe natężenie połączeń telefonicznych, czyli w godzinach przedpołudniowych. W trakcie rozmowy połączenia są zrywane.
- Trzy razy zgłaszaliśmy reklamację i jak na razie, żaden serwisant nie potrafi tak skonfigurować centralki z siecią Orange tak, aby działała bez zakłóceń - mówi Beata Sternal-Wolańczyk, dyrektor Miejsko-Gminnej Przychodni w Świeciu. - Przepraszamy za możliwe i zaistniałe dotychczas problemy z nawiązywaniem połączeń do Miejsko-Gminnej Przychodni. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość,czynimy wszelkie starania ,aby zaistniałe problemy w jak najkrótszym czasie rozwiązać.
zenon16:18, 22.10.2018
1 0
połączenia są przerywane również o każdej porze dnia. Generalnie chodzi oto aby maksymalnie wydłużyć czas oczekiwania na połączenie z rejestracją lub gabinetem zabiegowym gdyż za ten okres oczekiwania kasuje firma od automatu zgłoszeniowego następnie po zgłoszeniu się np. rejestracji opłaty pobiera operator danej sieci 16:18, 22.10.2018
adam00:53, 23.10.2018
0 0
Wiadomo o co chodzi, tak zrobiono specjalnie aby pacjenci się nie dodzwonili,juz to trwa dobre parę lat. 00:53, 23.10.2018
lessi10:59, 24.10.2018
0 0
Rozwiązanie jest proste i może być wykorzystane nawet tymczasowo. Zakup 4-5 telefonów na kartę z zarejestrowanym numerem u jakiegoś operatora w końcu ma służyć tylko do odbioru połączeń. Podanie tych nr do publicznej informacji i po sprawie do czasu jak serwis ogarnie temat i potestuje. 10:59, 24.10.2018