Zamknij

Reklama w internecie - 4 powody, dla których warto w nią inwestować

13:53, 25.06.2020 Aktualizacja: 13:54, 25.06.2020
Skomentuj

Reklama w internecie to szerokie pojęcie, za którym ukrywają się zróżnicowane działania marketingowe przeprowadzane za pomocą internetu. Najpopularniejsze z takich działań to media społecznościowe, pozycjonowanie stron, video marketing czy e-mail marketing.  Znaczenie reklamy w internecie stale rośnie – w zeszłym roku po raz pierwszy nakład finansowy wydany na marketing internetowy był większy niż ten, wydany na reklamy w telewizji. W tym artykule przedstawimy 4 powody, dla których warto inwestować w reklamę w internecie.

Budowanie tożsamości z marką

Dzięki reklamie w internecie możemy w skuteczny sposób budować tożsamość klientów z naszą marką. Jedną z najskuteczniejszych metod na dotarcie z naszym przekazem do klientów jest video marketing, który bazuje na klipach wideo, bądź krótkich spotach reklamowych. Przekazana w ten sposób treść jest atrakcyjna dla potencjalnych odbiorców i przyciąga uwagę. Produkcja filmów reklamowych to skomplikowany proces, który najlepiej zlecić specjalistom. Dlatego, przygotowując materiały video marketingowe, warto skorzystać z agencji, która przygotuje profesjonalne materiały. Jedną z takich agencji jest: https://flipside.pl/

Dopasowanie materiału do grupy docelowej

Jedną z zalet marketingu internetowego jest możliwość określenia konkretnej grupy docelowej, do której będą docierać nasze materiały. Dzięki temu mamy pewność, że wydane pieniądze będą dobrze zainwestowane, a nasze usługi bądź produkty będą reklamowane wśród potencjalnych klientów. To szczególnie ważne dla biznesów, które posiadają jasno określony target sprzedażowy. To główna przewaga reklamy w internecie nad innymi formami reklamy, które dają mniejszą możliwość personalizacji reklam. 

Mierzalność skuteczności

Zaletą reklamy w internecie jest możliwość śledzenia przeprowadzanej kampanii i analizowania jej skuteczności. Każdy ruch wywołany naszym materiałem jest rejestrowany i łatwy do wychwycenia.
Dla osób odpowiedzialnych za prowadzenie procesów reklamowych takie informacje są niezwykle cenne, ponieważ pozwalają na dostosowanie stosowanych metod i optymalizowanie kosztów poprzez eliminowanie działań nieprzynoszących pożądanych skutków. 

Obniżanie kosztów

Głównym argumentem przemawiającym za reklamą w internecie jest jej cena. Taka forma reklamy jest znacznie tańsza niż reklama w telewizji. Dodatkowo istnieje wiele działań marketingowych, które nie wymagają nakładów finansowych i są praktycznie darmowe (np. prowadzenie kont na social mediach czy pisanie blogów tematycznych).  Inwestowanie w reklamy internetowe to dobra droga do optymalizacji kosztów i osiągania wysokiej efektywności w stosunku do niskiej ceny. 

Rozwój technologiczny sprawił, że działania marketingowe przenoszone są do sieci. Inwestycja w reklamę w internecie to dobre rozwiązanie, niezależnie od branży czy wielkości przedsiębiorstwa. Duże możliwości, niskie koszty oraz wysoka skuteczność to główne zalety marketingu internetowego. 

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

franekfranek

1 0

Bardzo dobra inicjatywa, pod warunkiem, że reklama będzie zamieszczona w wiarygodnym medium. Należy szerokim łukiem omijać media siejące nienawiść i nieobiektywne, jak np. Extra Świecie, które jest zwykłym szmatławcem.

12:59, 27.06.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%