zapoznanie się z regulaminami szpitala, szkolenie bhp, z ochrony danych osobowych
wykonywanie prac porządkowych zleconych przez personel kuchni
pomoc przy rozładunku towaru przeznaczonego do magazynu żywnościowego
pomoc przy myciu termosów i pojemników
prace związane z rozwożeniem posiłków do oddziałów oraz zwożenie opróżnionych pojemników i termosów, zachowanie tajemnicy służbowej, pozostałe czynności zlecone przez przełożonego
zapoznanie się z regulaminem szpitala, szkolenie bhp i z ochrony danych osobowych
prace porządkowe na terenie szpitala, pomoc w transporcie odpadów
wykonywanie wyjazdów oraz transportów zleconych i zaplanowanych przez szefa brygady
dbanie o czystość pojazdów powierzonych do użytkowania
zabezpieczenie stanu technicznego pojazdów
dbanie o teren zielony szpitala, pomoc przy rozładunku posiłków oraz dystrybucji materiałów
pozostałe czynności gospodarcze zlecone przez przełożonego
obsługa urządzeń gastronomicznych
dbanie o czystość na stanowisku pracy
przygotowanie surowców do obróbki cieplnej
przygotowanie potraw garmażeryjnych
przygotowanie ciast i deserów
gotowanie zup, przygotowanie sałatek
sporządzanie zimnych zakąsek
przygotowanie sali konsumpcyjnej do obsługi
obsługa programu gastronomicznego
pomoc w przygotowaniu potraw
przygotowanie i serwowanie deserów
przygotowanie i serwowanie coctaili i innych drinków oraz napoi
przygotowanie i obsługa cateringu
udzielanie informacji gościom dot kart menu i potraw
Utrzymanie czystości i porządku w pokojach na korytarzu i w kuchni.
Przygotowywanie obiektu do przyjęcia gości.
Wykonywanie prac porządkowych w otoczeniu obiektu.
-sporządzanie posiłków zgodnie z opracowanym jadłospisem
-utrzymanie czystości w pomieszczeniach kuchni i przyległych magazynach, stołówce i korytarzu
-utrzymanie czystości naczyń i sprzętu kuchennego
-pobieranie produktów żywnościowych z magazynu spożywczwgo- zgodnie z zapotrzebowaniem dziennym
-dokonywanie podziału wędlin i mięsa według ustalonych norm i ilości żywionych
-wydawanie posiłków i wykonywanie innych czynności związanych z działalnością stołówki
-wykonywanie poleceń wydawanych przez przełożonego
-przestrzeganie bezpiecznych metod pracy oraz przepisów BHP