Skrzyżowanie ul. Żwirki i Wigury z al. Jana Pawła II jest już przejezdne w trzech kierunkach. Na czwartym dalej działają ekipy drogowców.
Kierowcy nie mogli korzystać z tego newralgicznego przejazdu już od maja. Urzędnicy tłumaczyli, że nie wystarczy przebudowa skrzyżowania i położenie nowej nawierzchni, ale też trzeba wykonać wiele prac w głębi ziemi, tak żeby za kilka miesięcy lub lat nie trzeba było rozkopywać tego miejsca.
Teraz nowe rondo jest już przejezdne w obie strony Jana Pawła II oraz ul. Żwirki i Wigury w górę. Dolny jej odcinek jest zamknięty, bo przy okazji budowy ronda przebudowana zostanie cała ulica.
W pierwszym etapie wyłączona jest z ruchu na odcinku od ronda do ul. Gałczyńskiego. Kiedy ten fragment będzie gotowy i udrożniony – drogowcy zejdą z robotami na ostatni odcinek wzdłuż Galerii Marianki.
Samo rondo nie jest jeszcze całkowicie gotowe, bo ekipy ZUK Świecie dokończą jeszcze urządzać kompozycję zieleni na wysepce.
evo16:26, 19.08.2017
Bardzo szpecić będą te alfaltowe sciezki rowerowe- ktoś nie przemyślał,że tam akurat taki wariant wykonania ścieżki nie pasuje do reszty................
ja209:33, 23.08.2017
Ale utrzymanie tego i konserwacja jest tansza, pozatym dla rolkazy i calej reszty uzytkownikow taki wariant jest lepszy. A kogo interesuje gust kilku mieszkancow liczy sie dobro calego spoleczenstwa
on15:29, 26.08.2017
Tobie to klepisko by wystarczyło z twoim gustem .
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu swiecie24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
0 0
Rozumiem, ze masz firmę brukarską i chciałeś zrobić interes na mieszkańcach tak? W całym cywilizowanym świecie buduje się ścieżki rowerowe z asfaltu, albo specjalnych materiałów innych niż kostka brukowa. Inna możliwość jaka mi się nasuwa to to, że konserwator mógłby wymusić kostkę brukową w zabytkowych obszarach patrz zabytkowe centra miast.
Asfalt wraz z nowoczesnym kształtem ronda na ścieżkach i drogach pięknie się komponuje w odróżnieniu od wsiowej kostki.