To bardzo dobra wiadomość dla klientów Biedronki. Sieć wprowadza przeceny produktów spożywczych z bliskim terminem przydatności do spożycia np. świeże mięso, ryby czy produkty z chłodni. Póki co program jest pilotażowy i obejmuje 136 sklepów w całej Polsce.
Przedstawiciele sieci informują, że w ten sposób chcą zapobiegać marnowaniu żywności, a także zachęcić klientów do zakupu wysokiej jakości produkty w jeszcze niższych cenach.
Wybrane produkty z bliskim terminem przydatności przecenione o 50% będą oznaczone specjalną naklejką, na której znajduje się hasło przewodnie akcji „Szanujemy żywność”. Niewykluczone, że jeśli rozwiązanie się przyjmie to będzie stosowane w większej liczbie sklepów.
Warto dodać, że w już w ubiegłym roku podobne rozwiązanie wprowadziła sieć Lidl Polska. W ramach akcji „Kupuję, nie marnuję” można kupić artykuły tańsze o przynajmniej 50%.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz