Zamknij

Efektywna sprzedaż w internecie. Dlaczego i tutaj przyda się pozycjonowanie?

12:37, 11.07.2019 Materiał partnera Aktualizacja: 10:42, 30.07.2019
Skomentuj

Popularność zakupów w sieci wpływa na rosnącą w ogromnym tempie liczbę sklepów internetowych. Rozwój branży e-commerce sprawia, że właściciele sklepów muszą się postarać, by potencjalny klient nie odszedł do konkurencji. Jeśli i Ty jesteś jednym z nich, przeczytaj koniecznie poniższy poradnik.

Już kilka lat temu można było kupować w ten sposób, ubrania czy sprzęty domowe, potem dołączyła do nich żywność, a obecnie internauta może wygodnie siedzieć we własnym fotelu i zakupić wszystko, co tylko przyjdzie mu do głowy. To niezwykle wygodne rozwiązanie, gdyż zamiast męczących wycieczek po sklepowych alejkach jest dostawa prosto do domu, a od wymarzonych produktów dzieli tylko kilka kliknięć.

Wejdź w skórę klienta, czyli w jaki sposób internauta przeszukuje sieć

Zastanawiałeś się kiedyś, jak przeciętny użytkownik internetu podchodzi do poszukiwań interesującego go produktu lub sklepu? Przykład: zbliżają się urodziny córki Nowaka, więc ten chce jej kupić wielkiego pluszowego misia, o jakim marzyła. Wchodzi na stronę wyszukiwarki i wpisuje w odpowiednie pole frazę „pluszowy miś” albo inną, pokrewną. W niecałą sekundę ma już przed oczami wyniki wyszukiwania składające się z różnych sklepów internetowych. Nowak przeczesuje wzrokiem rezultaty swoich działań, po czym wybiera kilka, według niego najbardziej atrakcyjnych, ofert. Nie ma zbyt wiele czasu na szukanie, dlatego prawdopodobnie nie przejdzie na drugą stronę wyników, ale skupi się na tym, co znalazł na pierwszej. Dlatego tak ważne jest inwestowanie w pozycjonowanie strony Twojego sklepu. Dzięki temu każdy, nawet kupujący w pośpiechu klient na nią trafi. Jeżeli natomiast nie będziesz widoczny w wynikach wyszukiwania, użytkownicy nie dowiedzą się, że istniejesz i przypuszczalnie nic u Ciebie nie kupią. Warto zatem zatrudnić profesjonalną agencję SEO, taką jak AFTERWEB, by znacznie zwiększyć zyski swojego sklepu.

Konkurencja nie śpi. Zobacz, jak możesz pozostawić ją daleko w tyle

Wbrew pozorom, sklep internetowy też można (i trzeba!) pozycjonować. Jak już wspomnieliśmy, rynek e-commerce ciągle się rozrasta. Wciąż powstają nowe sklepy liczące na sukces sprzedażowy, a przecież te dotychczas istniejące też chcą zarabiać. Tworzy się zatem duża konkurencja, przez którą trzeba się przebić i wyróżnić na tle innych, żeby klient zauważył Twoją ofertę. Pomogą Ci w tym dobrze zaplanowane działania SEO. Doskonałą opcją będzie zatem skorzystanie z usług specjalistów z firmy AFTERWEB. W wykwalifikowanej firmie standardem są bowiem cykliczne audyty, pokazujące, co można zmienić na stronie, a co aktualnie sprawdza się w pozyskiwaniu klientów. Nie bez znaczenia są również regularne raporty, podsumowujące ruch w witrynie, pozycję w wynikach wyszukiwania, a także najbardziej opłacalne frazy kluczowe. Podsumowując – specjaliści najpierw przeanalizują branżę, a później tak dobiorą działania, by efektem była stale rosnąca sprzedaż w Twoim sklepie.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%