Zamknij

ORŁY Gastronomii -reklama internetowa restauracji

10:58, 11.05.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:59, 11.05.2020

Branża gastronomiczna to bardzo kolorowy świat potraw, wystroju wnętrz i ludzi, którzy budują markę danej restauracji czy firmy cateringowej. Przygotowując pyszne dania, stawiamy na tu i teraz, bo każdy gość ma wyjść zadowolony. Coraz częściej klienci oczekują jednak, że miejsce, do którego przychodzą zjeść niedzielny obiad będzie również istniało w Internecie.

Strona www restauracji

Założenie witryny internetowej w gastronomii stanowi pierwszy punkt w zdobywaniu wirtualnej sieci. To właśnie tam poinformujemy m.in.: o miejscu, w którym znajduje się nasz lokal; przedstawimy zdjęcia wnętrza wykonane przez pobliskiego fotografa; zaprezentujemy cennik nowego menu. Profesjonalnie przygotowana witryna www daje poczucie, iż przedsiębiorstwo jest godne zaufania i poważnie podchodzi do swoich klientów. Strony internetowe nie są już jednak tak modne jak kilka lat temu. Teraz liczy się coś więcej…

Media społecznościowe

Facebook oraz Instagram tworzą bliższą relację z naszymi gośćmi. Jest to najszybszy sposób, by poinformować o nowym szefie kuchni czy otwarciu naszego ogródka restauracyjnego na poznańskim rynku, ze względu na powiadomienia, które same wyskoczą fanom naszej restauracji. Fajnie jest też samym klientom udostępnić możliwość „pochwalenia się”, gdzie zjedli kolację poprzedniego wieczoru. Zaproponuj, że kelnerzy zrobią zdjęcie wesołym gościom lub udostępnij miejsce z dobrym światłem do fotografowania posiłków. Młodzi ludzie każdy element swojego dnia potrafią umieścić w Internecie. Robią tym samym darmową reklamę poprzez dodanie oznaczeń #kolacja #food #Restauracja w Gdyni #fun.

ORŁY Gastronomii

Lubisz konkursy i towarzyszącą im adrenalinę? Zgłoś swoją restaurację do plebiscytu ORŁÓW gastronomii. Jest to internetowe zestawienie firm danej branży, które bierze pod uwagę wszelkie opinie wyrażone przez klientów w Internecie (punkty, gwiazdki itp.). Przedsiębiorstwa porównywane są między sobą w skali miasta oraz ogólnopolskiej. Co ciekawe, skanowanie ocen klientów odbywa się raz w roku, ale… nikt nie wie kiedy! To dodaje dreszczyku emocji i sprawia, że zestawienie jest rzetelne. Wystarczy otrzymać 8 punktów na możliwych 10 i Twoja restauracja wędruje na listę laureatów ORŁÓW.

Podsumowanie

W 2020 roku szturm sieci najlepiej przeprowadzić w mediach społecznościowych. Włączaj do działań marketingowych swoich klientów, by sami wrzucali zdjęcia czy udzielali się w komentarzach. Dla potwierdzenia swojej wiarygodności zgłoś się do ORŁÓW Gastronomii, udowodnisz, że wielu Twoich gości było zadowolonych.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%