Zamknij
REKLAMA

Złodzieje czasu - co dezorganizuje nam czas w pracy?

14:56, 21.05.2020 | materiały partnera

Dobra organizacja czasu w pracy jest bardzo ważna, gdy chcemy wykonywać swoje obowiązki w określonym terminie. Wyobraźmy sobie, że każdego dnia możemy zaoszczędzić minimum godzinę dziennie, jeśli tylko skoncentrujemy się na tym, by nie ulegać "złodziejom czasu"

Złodzieje czasu w pracy 

Jeśli już Urząd Pracy bądź nasz ulubiony serwis z ofertami taki jak na przykład pracuj. pl, umożliwią nam odnalezienie wymarzonej pracy, powinniśmy robić wszystko, by wypełniać swoje obowiązki jak najlepiej. Urzędy Pracy zawsze zaoferują nam pomoc, gdy staniemy się bezrobotni, jednak należy robić co w naszej mocy, by utrzymać pracę, którą już mamy jak najdłużej. Oto kilka sposobów na to, by zaoszczędzić sporo czasu w pracy, a dzięki temu wykonywać swoje obowiązki w ustalonym terminie:
1. Nie pisz oddzielnych maili do wszystkich interesantów. Korzystając z opcji wpisywania kilku adresów mailowych, możesz rozesłać jedną wiadomość, do wielu osób. Pogrupuj swoje kontakty tak, by wysyłanie maili do wielu odbiorców było jeszcze łatwiejsze.
2. Wielokrotne zaparzanie kawy i herbaty w ciągu dnia pracy. To ogromna strata czasu. Zazwyczaj nasz organizm potrzebuje nawodnienia, a nie pięciu filiżanek kawy lub herbaty. Warto przygotować sobie jeden ciepły napój, a przez resztę dnia mieć zawsze pod ręką butelkę z wodą i regularnie się nawadniać.
3. Wysyłanie kilku, a nawet kilkunastu maili, by załatwić jedną sprawę. Bywa, że dwie osoby nie mogą porozumieć się drogą mailową. W takim przypadku lepiej jest zadzwonić i chwilę porozmawiać, niż wysyłać jednozdaniowe informacje przez tydzień.
4. Ustalanie długich spotkać, na które część osób przychodzi spóźniona. Dużo lepszą opcją, jest ustalanie 15-minutowych spotkań, na które nikt się nie spóźnia, bo wszyscy wiedzą, że są bardzo krótkie.

Tych kilka porad może zaoszczędzić nam cenny czas pracy, który możemy wykorzystać w bardzo wartościowy sposób.
 

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA