Zamknij

Profesjonalne słuchawki ? wybieramy te najlepsze!

08:30, 14.03.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 09:23, 14.03.2019

Pytań dotyczących tego, jakie powinny być idealne profesjonalne słuchawki jest bardzo wiele. Dlatego też postanowiliśmy zebrać najważniejszą wiedzę i odpowiedzieć na nie wszystkim tym właścicielom firm call center, którzy chcą zadbać o komfort swoich pracowników, a co za tym idzie – ich skuteczność. Oto osiem najważniejszych rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, wybierając nowoczesne słuchawki do telemarketingu!

Profesjonalne słuchawki – 8 najważniejszych cech

Po pierwsze – dźwięk HD

Niezależnie od tego, jakich słuchawek poszukujesz i do jakiego celu mają być one wykorzystywane, pewne jest jedno – dźwięk, jaki generują, musi być perfekcyjny. Profesjonalne słuchawki najwyższej jakości to takie, które generują dźwięk w jakości HD, który pozbawiony jest jakichkolwiek zakłóceń i dzięki któremu pracownik będzie w stanie w stu procentach zrozumieć swojego rozmówcę – nawet w biurze typu open space, gdzie hałas, generowany przez wielu pracowników prowadzących rozmowy w tym samym czasie, jak bardzo duży.

Po drugie – cyfrowe przetwarzanie dźwięku

A skoro o dźwięku mowa - warto zaopatrzyć pracowników w takie słuchawki call center, które wyposażone są w funkcję cyfrowego przetwarzania dźwięku. Co daje ta funkcja? Przede wszystkim usuwa wszelkie potencjalne zniekształcenia dźwięku, dostosowuje parametry dźwięku do konkretnych zastosowań i kompresuje dane.

Po trzecie – redukcja szumów

Wspomnieliśmy już o hałasie w biurze typu open space, dlatego warto powiedzieć też o jednej z najważniejszych funkcji, jaką powinny posiadać profesjonalne słuchawki – redukcji dźwięków w słuchawkach oraz mikrofonie. To właśnie dzięki niej tłumione są wszelkie hałasy z zewnątrz, a pracownik może skupić się wyłącznie na głosie swojego rozmówcy. Bez tej funkcji, słuchawki do telemarketingu mogą okazać się bezużyteczne.

Po czwarte – odpowiednia częstotliwość i dynamika dźwięku

Choć parametry te, odpowiadające kolejno za głębię dźwięku oraz słyszalność dźwięków głośnych i cichych są istotne przede wszystkim podczas słuchania muzyki, ich odpowiednie wartości mogą mieć również wpływ na jakość rozmów, prowadzonych z klientami. Warto więc zwrócić uwagę na te parametry, kupując słuchawki profesjonalne.

Po piąte – ochrona słuchu

Wielogodzinne prowadzenie rozmów może powodować stopniowe pogarszanie się słuchu, dlatego też najlepsi producenci, tworząc słuchawki do telefonu, wyposażają je w specjalne systemu ochronne, dzięki którym Twój słuch będzie w pełni bezpieczny. Zadbasz więc nie tylko o komfort i skuteczność swoich pracowników, ale również ich zdrowie.

Po szóste – komfortowa konstrukcja

Możliwość regulowania szerokości słuchawek, ruchome głośniczki i łatwość w ustawianiu mikrofonu w odpowiedniej pozycji to bardzo ważne aspekty, na które warto zwrócić uwagę. Każdy pracownik jest inny i posiada odmienne potrzeby, dlatego możliwość dowolnego dopasowania słuchawek do własnych potrzeb jest niezwykle istotna.

Po siódme – wytrzymałość

Intensywna eksploatacja słuchawek może doprowadzić do ich szybkiego zniszczenia, dlatego też zwróć uwagę na to, z jakich materiałów wykonane zostały profesjonalne słuchawki. Im będą one lepsze, tym słuchawki dłużej służyć będą użytkownikowi, a Ty… zaoszczędzisz sporo pieniędzy.

Po ósme – kompatybilność

Firmy call center, a także prowadzące działy handlowe czy obsługi klienta, korzystają z wielu różnorodnych telefonów IP, dlatego też profesjonalne słuchawki powinny być w pełni kompatybilne z większością sprzętów dostępnych na rynku. Kluczową rolę odgrywać tu będzie uniwersalne złącze QD, które powinny posiadać słuchawki, w jaki inwestujesz.

Słuchawki profesjonalne – nie tylko do call center!

Warto zwrócić uwagę, że wszystkie wymienione wyżej cechy słuchawek, będą korzystne również dla firm, prowadzących działy handlowe i obsługi klienta, a także właścicieli firm, indywidualnie prowadzących rozmowy z klientami czy partnerami biznesowymi. Są to więc urządzenia uniwersalne, których wysoka jakość może zdecydowanie wpłynąć na komfort pracy, a co za tym idzie – skuteczność działań i rozwój Twojego biznesu. Postaw więc na takie, które reprezentują najwyższą jakość!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%