Dziś Urząd Miejski w Świeciu ogłosił zmiany w organizacji pracy. Skrócą się godziny przyjęć przez burmistrzów, zalecane będzie umawianie się na spotkanie, a w czwartkowe popołudnia urzędnicy będą zajmować się już wyłącznie papierologią i nie przyjmą interesanta.
Od września w Urzędzie Miejskim w Świeciu wprowadzane są zmiany. Jak podkreśla burmistrz Krzysztof Kułakowski, mają na celu usprawnienie kontaktu mieszkańców z burmistrzem i urzędnikami, żeby załatwianie spraw było szybsze i sprawniejsze.
Zgodnie z ogłoszonym tuż po wyborach podziałem ról, każdy z burmistrzów zajmuje się określonymi obszarami, co pozwala na bardziej precyzyjne kierowanie zapytań.
Burmistrz Krzysztof Kułakowski odpowiada za:
I Zastępca Burmistrza, Sławomir Siemaszko odpowiada za:
II Zastępca Burmistrza, Marta Karolczak odpowiada za:
Do tej pory burmistrzowie przyjmowali interesantów w każdy wtorek, a drzwi do ich gabinetów były otwarte od samego rana.
Od września ma się to zmienić, bo dyżur burmistrza i jego zastępców rozpocznie się o godzinie 12:00 i potrwa do 16:00. Mieszkańcy będą mieli możliwość osobistego spotkania, ale trzeba będzie umówić się na rozmowę.
— Chodzi też o to, żebyśmy mogli przygotować się do każdej rozmowy , by merytorycznie odnieść do konkretnego problemu lub poprosić właściwego urzędnika, co skróci czas załatwiania spraw — przyznaje Kułakowski.
Aby umówić się na rozmowę, należy wcześniej skontaktować się z sekretariatem, dzwoniąc pod numer 52 333 23 23 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected].
Jest jeszcze jedna zmiana.
Zgodnie z nowymi zasadami w każdy czwartek w godzinach 12:00–15:30 pracownicy urzędu nie będą przyjmować interesantów.
— Wybraliśmy czwartek, ponieważ tego dnia urząd odwiedza najmniej mieszkańców. Będzie to dla nas czas na spokojne zajęcie się dokumentacją i uzupełnienie ewentualnych braków, choć na co dzień staramy się pracować na bieżąco — wyjaśni burmistrz Krzysztof Kułakowski. — Tak było w pandemii i ludzie się do tego przyzwyczaili. Chcemy do tego wrócić — dodaje.
Podkreśla, że zmiana dotyczy jedynie obsługi na piętrach urzędu, a kasy pozostają otwarte bez zmian. Zaznacza również, że nikt nie zostanie pozostawiony bez pomocy w nagłych sprawach.
W pozostałe dni obsługa będzie odbywać się bez zmian.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz