Zamknij
REKLAMA

Prezentacja oferty sklepu: jak zadbać o ekspozycję broszur i katalogów?

07:16, 02.08.2022 | .materiał partnera

Broszury i ulotki promocyjne to bardzo skuteczne narzędzia marketingowe. Zachęcają przechodniów do wejścia do Twojego lokalu lub przynajmniej rozważenia powrotu w innym dniu.

Po co stosować ulotki?

Pozwalają na prezentację wielu informacji w atrakcyjnym formacie, który klienci mogą zabrać ze sobą do przeglądania w wolnym czasie. Ważne jest, aby prezentować te broszury w atrakcyjny sposób, aby zachęcić klientów do ich wzięcia. Stojaki na broszury idealnie nadają się do przechowywania ulotek promocyjnych w sposób zapewniający ich porządek i zapobiegający zużyciu. Umieszczenie ich w strategicznych miejscach może zwiększyć liczbę zabieranych broszur i poprawić zasięg Twojej promocji.

Uchwyty na broszury – umieść je strategicznie

To, gdzie umieścić uchwyty na broszury i jakiego rodzaju uchwytów użyć, zależy w dużej mierze od rodzaju i wielkości Twojego lokalu, a także od liczby broszur, które chcesz wyeksponować Firma Adsystem oferuje szeroką gamę uchwytów na broszury, które można kupić w kilku różnych rozmiarach, z opcjami odpowiednimi dla wszystkich lokalizacji w Twojej siedzibie.

Broszury i ulotki – sprawny marketing

Wywieszanie broszur przy wejściu do Twojego lokalu ma wiele zalet. Mogą przedstawić klientom Twoją firmę i produkty, gdy wejdą. Potencjalni klienci mogą je łatwo zobaczyć z zewnątrz, więc nawet ktoś, kto nie planuje wejść, może go wziąć, zachęcając do późniejszego powrotu. Korzystanie z wolnostojących stojaków na broszury natychmiast przyciągnie uwagę klienta i pozwoli w razie potrzeby łatwo wyświetlić wiele broszur. Stojaki z broszurami w pobliżu drzwi mogą również zachęcać klientów do skorzystania z jednego, gdy opuszczają lokal, zwiększając prawdopodobieństwo ponownej wizyty.

A w środku?

Możesz umieścić stojaki na broszury na blacie na powierzchniach i stołach wystawowych w całym lokalu, umożliwiając klientom zabranie jednego z nich podczas poruszania się po sklepie. Mogą być szczególnie skuteczne, jeśli położysz je przy kasie, ponieważ pracownicy mogą je zaprezentować klientom wraz z zakupami. Umieszczone w torbie są wygodne do zabrania przez klientów i pomogą przyciągnąć ponowną wizytę.

Mało miejsca? To nie problem!

Uchwyty na broszury są cennym narzędziem marketingowym, nawet jeśli przestrzeń jest ograniczona. Mocowane do ściany stojaki na broszury zajmują minimalną ilość miejsca, jednocześnie udostępniając broszury swobodnie. Podczas ich mocowania ważne jest, aby umieścić je na takiej wysokości, aby klienci mogli je łatwo zobaczyć, a także w miejscu, w którym mogą łatwo zabrać broszury bez konieczności sięgania przez przeszkody lub schylania się. Korzystanie z wielopoziomowych stojaków na broszury pozwoli Ci wyeksponować kilka różnych broszur na ścianie. Sprawdź wszystkie rozwiązania na stronie producenta: https://www.adsystem.pl/klasyczne-systemy/stojaki-na-ulotki-broszury/.

Przestaw, jeśli potrzebujesz

Odpowiednie obszary do wyświetlania broszur mogą ulec zmianie, jeśli zmieni się układ sklepu lub jeśli chcesz promować się w różnych obszarach. Jednak zmiana układu nie musi oznaczać wydawania pieniędzy na dodatkowe narzędzia marketingowe. Wiele stojaków na broszury jest przenośnych, co pozwala na przenoszenie ich po sklepie w razie potrzeby, zapewniając świeży wygląd lokalu bez dodatkowych kosztów. Przenośny charakter stojaków na broszury pozwala również na wyjęcie ich z lokalu. Zabieranie materiałów promocyjnych na targi i pokazy to skuteczny sposób na podniesienie świadomości Twojej firmy. Korzystanie z uchwytów na broszury i stojaków jako części systemu ekspozycji w handlu detalicznym przyciągnie zainteresowanie, podniesie Twój profil i przyciągnie na swój sposób większą liczbę klientów.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%