Zamknij
REKLAMA

Dobre pozycjonowanie to za mało. Musisz być lepszy od innych!

18:05, 07.11.2019 | Materiał partnera
Skomentuj

To, że warto walczyć o jak najlepsze pozycje w wynikach organicznych Google, jest oczywiste od wielu lat, toteż do zmagań tych przystępują coraz szersze rzesze przedsiębiorców.

Jest to jeden z powodów, dla których po prostu nie opłaca się próbować samodzielnego pozycjonowania, bądź kierować się przy wyborze wykonawcy takich usług jedynie ceną. Sprawa jest prosta: w ogromnej dżungli pełnej najrozmaitszych podmiotów, jaką jest internet, wygrywa po prostu najsilniejszy. To musisz być Ty!

Nakład pracy wyznaczają Ci Twoi konkurenci. Pokonaj ich!

Wciągu ostatnich lat znacznie zmienił się zakres zadań, jakie muszą zostać wykonane, aby pozycjonowanie stron mogło przynieść jakiekolwiek efekty. Pierwszym krokiem jest audyt strony, który ujawni wszystkie jej słabości. Wykonawszy analizę słów kluczowych i konkurencji możemy przystąpić do optymalizacji, która jednak nie obejdzie się bez zaangażowania dobrego webmastera. Oczywiście treści nadal są bardzo ważne, jednak cała lista czynników rankingowych jest obecnie bardzo długa i obejmuje m.in. szereg technicznych zagadnień dotyczących działania naszej strony. Dziś wpływ na pozycje będą miały nawet tak banalne z pozoru kwestie jak postać adresów podstron czy szybkość ładowania. Osobne zadanie to zbudowanie bazy wartościowych linków. Rozpiętość rezultatów, jakie możemy uzyskać, jest więc ogromna. Nie wystarczy się tym zająć, często nawet z dużym zaangażowaniem – trzeba zrobić to lepiej niż konkurenci pozycjonujący się na te same frazy! Wyeliminować więcej słabości strony, zdobyć lepsze linki, stworzyć doskonalsze treści. Wiesz jak to zrobić? Zostaw więc to fachowcom!

Doświadczenie specjalistów z firmy AFTERWEB pokazuje, że nawet nowa strona w rękach dobrego zespołu SEM może stosunkowo szybko piąć się w górę i nawiązywać walkę z silnymi rywalami. Im bliżej szczytu, tym tempo zdobywanie kolejnych lokat oczywiście zmaleje, jednak każda kolejna będzie oznaczała coraz wyższy zysk. Sięgnij po niego!

Osiągnąłeś czołówkę? Kontynuuj pozycjonowanie stron!

Nikt, komu przy dobrze dobranych słowach kluczowych udało się dostać na szczyt, nie ma wątpliwości, że warto było ponieść związane z tym koszty – owoce są wszak znacznie wyższe. Nie możemy sobie jednak pozwolić na to, by osiąść na laurach. Równie łatwo jak odebraliśmy klientów konkurentom zdobywając ich pozycje, możemy ich stracić, gdy z nich spadniemy – a to nastąpi bardzo szybko, bo zyskowne miejsca stale są obiektem zaciętych walk. Nie odpuszczaj więc! A zagrażają nam przy tym nie tylko rywale.

Najlepiej nawet przygotowaną witrynę mogą pogrążyć błędy techniczne, ponadto trzeba reagować także na zmiany algorytmów Google. To jednak nie wszystkie powody, dla których jedynym dobrym rozwiązaniem jest stała współpraca z agencją SEM. Trzeba reagować na wszystkie istotne zmiany na rynku, niezależnie od tego, czy działamy w dużym ośrodku, takim jak Warszawa czy Wrocław, czy w mniejszym, bądź w naszym przypadku lokalizacja jest bez znaczenia. Za nowościami w ofercie musi iść ich promocja – a gdzie lepiej niż w wyszukiwarce? Zdobądź pozycje na nowe frazy pierwszy, jeszcze zanim staną się bardziej konkurencyjne i z łatwością zostaw rywali w tyle!

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA
© swiecie24.pl | Prawa zastrzeżone