Zamknij

Sytuacje awaryjne z Parkos - co zrobić i jak się zachować?

11:19, 27.02.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 11:19, 27.02.2020

Jesteś osobą, która zawsze potrzebuje planu awaryjnego? To dobra cecha pozwalająca na ograniczenie ilości nerwów, kosztów i stresu. Jeśli więc planujesz wylot z kraju i chcesz zarezerwować miejsce parkingowe przy pomocy pośrednika Parkos, warto poznać wszystkie szczegółowe informacje na temat działania firmy i jej możliwości. 

Oczywiście nie wolno zakładać z góry, że coś się stanie z Twoim autem. Parkingi w Parkos są nie tylko ogrodzone, ale również każdy posiada monitoring lub zatrudnia całodobową obsługę, która ma samochody klientów na oku. Jeśli więc nawet wydarzy się jakaś awaryjna sytuacja, od razu wiadomo, co się wydarzyło. Jak jednak działać w takich momentach? Sprawdź i przekonaj się na własne oczy, że to wcale nie musi być skomplikowane i czasochłonne. 

Polubowne rozwiązanie problemu z dostawcą

Załóżmy, że wybrałeś ofertę parking Berlin Schonefeld. Jest to naprawdę zaawansowany i innowacyjny port lotniczy, a w okolicy znajdziemy masę interesujących ofert usługodawców. Czy możemy zatem liczyć na bezpieczeństwo? W Parkos każdy obiekt wyposażony jest w wysokiej klasy kamery monitoringu lub obsługę 24/7. 

Zawsze istnieje jednak ryzyko, że podczas parkowania pojazdu, samochód zostanie przykładowo zarysowany. Jakie mamy możliwości udowodnienia, że zniszczenia powstały na terenie parkingu? Dostawcy dbają o zadowolenie klientów, a dzięki ubezpieczeniu, większość roszczeń jest rozpatrywana na rzecz interesantów. Jeśli chcesz mieć jednak pewność, że wszystko będzie w najlepszym porządku, przed oddaniem auta zrób zdjęcia świadczące o jego stanie i wyposażeniu. 

 

?

Zgłoszenie problemu do pracowników Parkos

Sprawa została rozwiązania? Doskonale. Warto mimo wszystko wykonać zgłoszenie do pośrednika, by miał on pełny wgląd do zaistniałej sytuacji. Dzięki temu jest w stanie ocenić realizację działalności, z którymi współpracuje. 

Dostawca unika odpowiedzialności? W takim razie koniecznie należy zgłosić się do BOK pośrednika. Chociaż Parkos nie posiada własnych obiektów, pracownicy zawsze dążą do rozwiązania problemu i wsparcia strony pokrzywdzonej. Dysponując dowodami w postaci fotografii, można bez obaw wyjaśnić okoliczności. 

Wideo z monitoringu lub zeznania świadka

Niezależnie, czy wybierasz parking przy lotnisku Berlin Schönefeld, czy Warszawskim Okęciu – wszystkie parkingi dysponują monitoringiem lub całodobową obsługą. Można zatem zgłosić wniosek o zeznanie świadka lub przejrzenie nagrań wideo. Jeśli dostawca nie ustosunkuje się odpowiednio do prośby klienta, sprawa oczywiście może trafić na policję, gdzie zostanie przeprowadzone śledztwo. Biorąc jednak pod uwagę, że wszystkim zależy na zadowoleniu interesantów, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, ponieważ parkingi są ubezpieczone na wypadek kryzysowych momentów. 


Dysponujesz wszystkimi informacjami, które Cię interesowały? Rezerwacja miejsca parkingowego przy lotnisku z Parkos to jedynie formalność.

 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%