Zamknij
REKLAMA

Power banki reklamowe - kiedy i jakie dawać klientom?

14:30, 22.04.2020 | materiały partnera

Popularność power banków wzrosła w ostatnich latach do tego stopnia, że szybko stały się jednymi z najchętniej wybieranych gadżetów reklamowych. W końcu są praktyczne, skuteczne, ale też coraz częściej także estetyczne i designerskie. Dzięki nim już nigdy Twój klient nie będzie miał problemu z rozładowanym telefonem. Sprawdź, jakie power banki warto dawać nowym czy też stałym klientom, aby zaskarbić ich zaufanie na dłużej.

Dlaczego warto podarować klientowi power bank?

Każdy klient lubi być obdarowywany w zamian za lojalność, korzystanie z usług czy polecanie innym osobom danej firmy. W ten sposób zaczynają uznawać, że firma ich ceni i zależy jej na zaspokajaniu jego potrzeb. Jeden gadżet reklamowy może zupełnie odmienić zdanie na temat marki. Najważniejsze jest wiedzieć, gdzie możesz kupić dobrej jakości power bank, dlatego zdecydowanie polecamy sklep http://tampogadzet.pl/c/elektronika-power-banki. Podczas dokonywania wyboru warto zadbać o to, by produkt naprawdę przypominał klientowi, od kogo go otrzymał. Toteż popularną opcją jest robienie gratisowego grawera z imieniem stałego klienta lub po prostu nazwą Twojej firmy. Taka identyfikacja jeszcze bardziej Cię wyróżni oraz sprawi, że obdarowany na dłużej zapamięta, gdzie zyskał ten niesamowity prezent. Szczególnie ważne jest to, aby doceniać tzw. VIP-ów czy stałych klientów, gdyż pozwoli Ci to zyskać większą ciągłość przychodów. W takim przypadku nie możesz przesadnie oszczędzać na gadżetach reklamowych. Wybieraj zatem power banki wysokiej jakości, najlepiej mające jeszcze różne dodatkowe funkcje — ciekawym pomysłem może być powerbank bezprzewodowy.

Na co zwracać uwagę wybierając power bank jako gadżet reklamowy?

Dziś możesz wybierać pomiędzy naprawdę różnymi modelami power banków, więc dokonanie wyboru może być sporym wyzwaniem. Zwróć uwagę przede wszystkim na poniższe cechy tych gadżetów:

  • Kolor — najlepiej wybierz taki, który będzie związany ze spójną identyfikacją wizualną Twojej firmy. Zwróć uwagę również na to, że wiele modeli ma też wzory, np. przypominające drewno — wtedy takie produkty doskonale sprawdzą się u firm oferujących naturalne produkty czy ceniące sobie środowisko naturalne.
  • Kształt — standardowe power banki są płaskie i prostokątne, ale to nie jedyne możliwości, jakie przed Tobą stoją, prawdziwym fenomenem są towary będące w kształcie stojaków na telefon, owalne z różkami czy breloków do kluczy.
  • Rozmiar — szczególnie cenione są modele kieszonkowe, które klient będzie mógł przypiąć do kluczy czy włożyć do torebki, gdzie nie zajmą dużo miejsca.
  • Sposób ładowania — jak już wcześniej wspomnieliśmy, wielu klientów może docenić powerbank bezprzewodowy, który ma specjalną stację dokującą, pozwalającą na naładowanie go, a także te, które same pozwalają na ładowanie indukcyjne. Inną opcją są oczywiście modele, które można naładować tradycyjnie pod USB czy pod prądem. Jeśli prowadzisz firmę ceniącą ekologię, to postaw na produkt ładowany przy pomocy paneli słonecznych, który w ostatnich miesiącach jest prawdziwym hitem.

Jakość power banków reklamowych — tanie kontra drogie

Kwestia związana z kosztami, jakie warto ponosić za gadżety reklamowe, jest bardzo kontrowersyjna. Niektórzy właściciele firm nie chcą nadszarpnąć budżetu, dlatego wolą jak najbardziej na nich zaoszczędzić. Inni z kolei wolą iść w ilość, zamiast w jakość. Niestety żadna z tych opcji nie jest dobra. Zadaniem takiego power banka ma być promocja firmy, ukazanie jej zalet oraz uznanie dla klienta, aby pozytywnie kojarzył markę. Jeśli otrzyma niskiej jakości urządzenie, to może zacząć negatywnie kojarzyć całe przedsiębiorstwo. Zgadnij wtedy jakie korzyści z tego tytułu osiągniesz? Otóż żadne. Już lepiej kieruj się zasadą, mniej znaczy więcej — jeśli masz niski budżet skierowany na gadżety, to po prostu wybieraj jedynie te produkty, które cechują się wysoką jakością, solidnością i są miłe dla oka. Elegancki i gratisowy grawer też na pewno będzie istotnym atutem. Podarujesz je mniejszej liczbie klientów, ale za to osiągniesz w ten sposób większe efekty.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA