Zamknij

Nie powierzaj pozycjonowania byle komu. Dowiedz się, dlaczego potrzeba tu fachowców

14:00, 06.08.2020 Materiał partnera Aktualizacja: 23:01, 06.08.2020

Pozycjonowanie stron, tak jak i wielka rola odgrywana w naszym codziennym życiu przez wyszukiwarkę Google, nie jest już żadną nowością. Nie znaczy to jednak, że zadanie to można traktować jako błahe. Właśnie popularność tej metody promocji sprawiła, że algorytmy wyszukiwarki zaczęły badać zawartość sieci znacznie wnikliwiej i eliminują z wyścigu ku szczytowi listy wyników tych, którzy chcieliby wspiąć się na niego zbyt łatwo. Uniknij tego!

Promocja w Google to zadanie, w którym nie ma miejsca dla amatorów

Jeszcze przed około dziesięciu laty rzecz nie była skomplikowana. Aby wyszukiwarka właściwie identyfikowała zawartość naszej witryny, wystarczyło napisać zasobne w słowa kluczowe teksty. Aby doceniła jej wartość, pozyskać linki – nie miało przy tym większego znaczenia jakie, byle dużo. Efekt? Ruszyły wielkie wyścigi na ich ilość. Tysiące odnośników mogłoby wymagać wiele żmudnej pracy, toteż pojawiły się narzędzia ją automatyzujące. Wszystko to było więc naprawdę proste i pozwalało uzyskać rezultat w bardzo krótkim czasie, aż Google powiedziało stop. Cierpiał na tym w końcu użytkownik i jakość zwracanych mu wyników – a to jej przecież gigant z Mountain View zawdzięcza swoją pozycję. Co to oznacza dla nas w praktyce? Nie marnuj pieniędzy i dbaj o to, by pozycjonowaniem Twojej strony zajmowali się specjaliści!

Tanie, amatorskie metody, niegwarantujące tego, że baza linków składać się będzie z silnych odnośników prowadzących z wartościowych stron, niosą ze sobą ryzyko karnego filtra lub bana. W najlepszym razie będą po prostu nieskuteczne. Tymczasem, jak zauważają fachowcy z firmy AFTERWEB,

Każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. Pozycjonowanie stron i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju! Pozycjonowanie? Tylko skuteczne! Myśląc o inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej warto stawiać na pewne rozwiązania dające długotrwały efekt. AFTERWEB Wrocław tworzy skuteczne kampanie, które prowadzą do uzyskania wysokich, stabilnych pozycji. Zatrudniając najlepszych specjalistów wypracowaliśmy model pozycjonowania, który gwarantuje wysokie pozycje bez narażania strony klienta na późniejszy szybki spadek.

źródło: https://afterweb.pl/

Pozycjonowanie wymaga obecnie kilku miesięcy oczekiwania na owoce, naszym celem musi być więc trwały efekt warty tej cierpliwości. Jakkolwiek rezultaty są długofalowe i przerwanie dobrze prowadzonych prac nie zaowocuje nagłym i głębokim spadkiem, na dłuższą metę niezbędna jest stała opieka zespołu SEM. Wynika z konieczności stawienia czoła rywalom chcącym odzyskać swoje pozycje, ale także ryzyka błędów technicznych i zmian w algorytmach Google. Uzyskiwane na tym etapie zyski rekompensują jednak ponoszone koszty po wielokroć.

A może pozycjonować się samemu? Dowiedz się, czy to się opłaca!

Teoretycznie możliwe jest zdobycie niezbędnej wiedzy i samodzielne zadbanie o jakość pozycjonowania firmowej strony. Na przeszkodzie staje jednak najzwyklejsza ekonomia i to na wielu polach.

Jednym jest jakże przecież cenny czas. Wiedzy tej posiąść trzeba bowiem nadzwyczaj dużo – wprawdzie wyszukiwarka , inaczej niż miało to miejsce przed laty, udziela poprzez Google Search Console wielu wskazówek, nie wyczerpują one jednak nawet tematu optymalizacji, a to przecież tylko jeden z filarów pozycjonowania. Zdobywanie należytych kompetencji trwa i ogromną rolę odgrywa tu praktyczne doświadczenie – a przecież musimy zająć się jeszcze własnym biznesem!

Kolejny problem to pochłaniane podczas realizacji prac koszty. Nie sposób skutecznie dbać o pozycje jakiejkolwiek strony nie korzystając z szeregu narzędzi kontrolnych – dostępy nie są jednak tanie, a w pełni funkcjonalnych darmowych alternatyw brak. Agencji SEO pracującej dla wielu firm opłaca się takie wydatki ponosić. Tania nie jest też budowa bazy silnych linków – bo muszą one pochodzić z autentycznie popularnych, wartościowych serwisów, a te przecież nie będą współpracować za darmo. To kolejna przewaga zespołu fachowców – skala ich prac pozwala te koszty istotnie zredukować, podobnie jak te związane z zaangażowaniem dobrego webmastera.

Jak przypominają fachowcy z firmy AFTERWEB, konkurencyjność wielu fraz rośnie z czasem. Tym bardziej więc nie warto go tracić! Im wcześniej pozwolisz działać specjalistom, tym szybciej i taniej podniesiesz swoje zyski.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%