Zamknij

Kaufland wprowadza do oferty produkty pochodzące z obiegu zamkniętego

15:00, 23.09.2021 Z.N
Skomentuj

W ramach strategii REset Plastic Kaufland ogranicza zużycie tworzyw sztucznych i zwiększa wykorzystanie surowców będących już w obiegu. Od 16 września w ofercie sieci pojawią się innowacyjne produkty K-Classic wykonane w co najmniej 95% z plastiku pochodzącego z recyklingu. Artykuły powstały we współpracy z PreZero – spółką, która również należy do Grupy Schwarz.

Kosze na śmieci, organizery oraz pojemniki do przechowywania rzeczy będą dostępne w sklepach Kaufland od 16 września do wyczerpania zapasów. Produkty zostały wprowadzone do oferty sieci dzięki współpracy z drugą spółką należącą do Grupy Schwarz w ramach strategii REset Plastic – firmą PreZero odpowiedzialną za zarządzanie utylizacją i recyklingiem.

Plastikowe odpady pozyskane przez PreZero z gospodarstw domowych zostały oczyszczone, rozdrobnione a następnie przetopione i przerobione na granulat. Z przetworzonego w ten sposób surowca powstały artykuły nie tylko wysokiej jakości, ale co ważne – przyjaźniejsze dla środowiska. Dając drugie życie plastikowi, który jest już w obiegu, spółki przyczyniają się do ograniczenia ilości odpadów, a także emisji dwutlenku węgla związanej z produkcją tworzyw sztucznych.

-Do strategii REset Plastic podchodzimy w sposób kompleksowy i wspólnie z innymi podmiotami Grupy Schwarz poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym realizujemy wizję – „Mniej plastiku – obieg zamknięty”. Nowe produkty, które wprowadziliśmy do oferty we współpracy z PreZero, są tego wyraźnym dowodem – podsumowuje Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Połowa Polaków deklaruje, że zwraca uwagę na ekologię podczas robienia zakupów1. Dzięki nowym produktom dostępnym w sklepach Kaufland klienci mogą wybierać kolejne bardziej zrównoważone alternatywy, a tym samym wesprzeć ochronę środowiska podczas codziennych zakupów.

[ZT]12631[/ZT]

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 228 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena

i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.

 Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego Raport z badania: Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego (odpowiedzialnybiznes.pl)

[ZT]12632[/ZT]

 

(Z.N)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

JarekJarek

0 0

"ograniczenia ilości odpadów, a także emisji dwutlenku węgla związanej z produkcją tworzyw sztucznych"
Jak to, skoro po rozdrobnieniu, nadal będzie produkowany plastik? 06:46, 25.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo
0%