Zamknij

Kaufland wspiera potrzebujących z Polską Akcją Humanitarną

10:50, 25.11.2021 Z.N. Aktualizacja: 10:50, 25.11.2021
Skomentuj

W okresie przedświątecznym Kaufland po raz kolejny wspiera potrzebujących z Polską Akcją Humanitarną

W okresie przedświątecznych przygotowań warto na chwilę zatrzymać się i pomyśleć o osobach potrzebujących, dla których grudzień jest czasem pełnym szczególnych trosk i wyzwań. Pomóc można czasem w prosty sposób, np. przy okazji codziennych zakupów. Już po raz trzeci w sklepach sieci Kaufland klienci mogą znaleźć specjalny Charytatywny Kalendarz Adwentowy. Część dochodu z jego sprzedaży wesprze Polską Akcję Humanitarną.

Drobne gesty, duża pomoc

Klienci mogą włączyć się w akcję, kupując w sklepach Kaufland Charytatywny Kalendarz Adwentowy. Złotówka ze sprzedaży każdego kalendarza zostanie przekazana na działania PAH – pomoże więc osobom, które zostały poszkodowane w wyniku klęsk żywiołowych oraz konfliktów zbrojnych. Kalendarz nie tylko pozwoli wesprzeć potrzebujących, ale będzie również idealnym podarunkiem dla najmłodszych z okazji nadchodzących mikołajek.

Z roku na rok obserwujemy, że klienci coraz chętniej angażują się w akcje, dzięki którym mogą wesprzeć potrzebujących. W myśl naszego hasła „Zróbmy to razem” staramy się stwarzać im okazje do pomocy przy okazji codziennych zakupów. Dzięki poprzednim edycjom kalendarza przekazaliśmy Polskiej Akcji Humanitarnej 100.000 zł. Wierzymy, że w tym roku zaangażowanie klientów będzie równie wysokie – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Badania pokazują, że Polacy mają potrzebę pomagania. Aż 73% uważa, że trzeba być wrażliwym i gotowym do pomocy innym ludziom. Odsetek osób chętnych do niesienia pomocy jest najwyższy od 2002 roku, a tego podejścia nie zmieniła również pandemia.

Listy do Św. Mikołaja

Charytatywny Kalendarz Adwentowy to tylko jedno z przykładowych działań, jakie Kaufland podejmuje, aby pomóc potrzebującym w okresie przedświątecznym. Już po raz szósty pracownicy sieci wzięli udział w akcji List do Św. Mikołaja. W tym roku do pomocy zgłosiło się ponad 270 pracowników z marketów, logistyki i centrali. Pracownicy przygotowali świąteczne paczki dla podopiecznych Fundacji Serca Dla Maluszka oraz Domu Pomocy Społecznej Samarytanin, spełniając tym samym marzenia opisane w listach.

-Regularnie organizujemy i angażujemy się w akcje charytatywne, zachęcając naszych klientów i pracowników do wspólnego działania. W tym roku po raz kolejny wspieramy również Szlachetną Paczkę razem z WKS Śląsk Wrocław – podsumowuje Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

 

INFORMACJA O KAUFLAND

  • Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 229 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.
  • Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
  • Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.

 

(Z.N.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%