Rejestracja Nowego Szpitala w Świeciu zmieniła się w Centralny Punkt Obsługi Klienta. - Rejestracja nie przypomina już miejsca pachnącego starym olejem, ale hotelową recepcję, gdzie w miłej atmosferze można załatwić wszystkie swoje sprawy - komentuje Piotr Połoński, koordynator komunikacji w Grupie Nowy Szpital.
Hol Nowego Szpitala w Świeciu przeszedł remont. Starą rejestrację, gdzie wszystko załatwiało się na stojąco, przy okienku zastąpił Centralny Punkt Obsługi Pacjenta.
Szefostwo lecznicy podkreśla, że postawiło na poprawę komfortu oraz kompleksowość obsługi w rejestracji szpitalnej.
- Teraz pacjenci mają do dyspozycji przyjazną przestrzeń poczekalni, krzesła na których mogą wygodnie usiąść i załatwić wszystkie sprawy w jednym miejscu - argumentuje Piotr Połoński, koordynator komunikacji w Grupie Nowy Szpital. - Często w szpitalach zdarza się, że mając trzy skierowania z każdym trzeba iść w inne miejsce, z reguły kasa również znajduje się w jakimś odległym miejscu. My postanowiliśmy zorganizować to w jednym miejscu i stworzyliśmy Centralny Punkt Obsługi Pacjenta. Zlikwidowaliśmy często zgłaszaną przez pacjentów uciążliwość – sklepik, który sprzedawał też potrawy smażone. Rejestracja nie przypomina już miejsca pachnącego starym olejem, ale hotelową recepcję, gdzie w miłej atmosferze można załatwić wszystkie swoje sprawy. Najistotniejsze jednak zmiany, to te dotyczące funkcjonalności – w tym przejścia z archiwum papierowego na dokumentację elektroniczną, co spowodowało, że zniknęły kartoteki i zwiększyła się powierzchnia poczekalni - dodaje.
Teraz na holu stanęły automaty, w których można kupić zimne napoje oraz przekąski.
Pacjenci z sentymentem wspominają sklepik, w którym można było kupić drożdżówki.
- W przyszłości chcielibyśmy zrobić kawiarenkę w szpitalu, która miałaby być w głębi budynku - przyznaje Piotr Połoński. - Zastanawiamy się również nad ustawieniem w szpitalnym holu elektronicznych kiosków, w których pacjenci mogliby samodzielnie potwierdzać swoje wizyty, zamiast ustawiać się i czekać w kolejce do rejestracji - dodaje.
0 0
To, że nie ma żadnego sklepiku, czy baru, to jest wielka głupota!