Zamknij

Szpitalna rejestracja po remoncie. Czy wróci kiosk z drożdżówkami?

12:04, 24.04.2023 Aktualizacja: 12:41, 24.04.2023
Skomentuj

Rejestracja Nowego Szpitala w Świeciu zmieniła się w Centralny Punkt Obsługi Klienta. - Rejestracja nie przypomina już miejsca pachnącego starym olejem, ale hotelową recepcję, gdzie w miłej atmosferze można załatwić wszystkie swoje sprawy - komentuje Piotr Połoński, koordynator komunikacji w Grupie Nowy Szpital.

Hol Nowego Szpitala w Świeciu przeszedł remont. Starą rejestrację, gdzie wszystko załatwiało się na stojąco, przy okienku zastąpił Centralny Punkt Obsługi Pacjenta. 

Szefostwo lecznicy podkreśla, że postawiło na poprawę komfortu oraz kompleksowość obsługi w rejestracji szpitalnej.

- Teraz pacjenci mają do dyspozycji przyjazną przestrzeń poczekalni, krzesła na których mogą wygodnie usiąść i załatwić wszystkie sprawy w jednym miejscu - argumentuje Piotr Połoński, koordynator komunikacji w Grupie Nowy Szpital. - Często w szpitalach zdarza się, że mając trzy skierowania z każdym trzeba iść w inne miejsce, z reguły kasa również znajduje się w jakimś odległym miejscu. My postanowiliśmy zorganizować to w jednym miejscu i stworzyliśmy Centralny Punkt Obsługi Pacjenta. Zlikwidowaliśmy często zgłaszaną przez pacjentów uciążliwość – sklepik, który sprzedawał też potrawy smażone. Rejestracja nie przypomina już miejsca pachnącego starym olejem, ale hotelową recepcję, gdzie w miłej atmosferze można załatwić wszystkie swoje sprawy. Najistotniejsze jednak zmiany, to te dotyczące funkcjonalności – w tym przejścia z archiwum papierowego na dokumentację elektroniczną, co spowodowało, że zniknęły kartoteki i zwiększyła się powierzchnia poczekalni - dodaje. 

Teraz na holu stanęły automaty, w których można kupić zimne napoje oraz przekąski.

Pacjenci z sentymentem wspominają sklepik, w którym można było kupić drożdżówki. 

- W przyszłości chcielibyśmy zrobić kawiarenkę w szpitalu, która miałaby być w głębi budynku - przyznaje Piotr Połoński. - Zastanawiamy się również nad ustawieniem w szpitalnym holu elektronicznych kiosków, w których pacjenci mogliby samodzielnie potwierdzać swoje wizyty, zamiast ustawiać się i czekać w kolejce do rejestracji - dodaje. 

 

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

JarekJarek

0 0

To, że nie ma żadnego sklepiku, czy baru, to jest wielka głupota!

22:32, 24.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%