Samorządy miejskie i gminne, koła gospodyń wiejskich, formacje ochotniczej straży oraz sołectwa w całym regionie mają szansę na nagrody za pomysłową, a w przypadku samorządów także skuteczną kampanię, dzięki której mieszkańcy regionu tłumnie udadzą się do urn w drugiej turze wyborów prezydenckich (niedziela 1 czerwca).
- Tylko udział w wyborach daje realny wpływ na rzeczywistość kraju i miejsca, w którym żyjemy, na przyszłość naszych rodzin. Do zobaczenia w lokalach wyborczych 1 czerwca. Dzieci świętują, dorośli głosują! – zachęca marszałek Piotr Całbecki.
Nagrodą za najlepszą frekwencję (najwyższy wskaźnik frekwencyjny wyrażony odsetkiem biorących udział w głosowaniu osób uprawnionych) w kategorii obejmującej pięć największych miast regionu (Bydgoszcz, Toruń, Włocławek, Grudziądz, Inowrocław) jest 150 tysięcy złotych.
— Pozostałe kujawsko-pomorskie miasta i gminy będą rywalizować w trzech osobnych kategoriach (pozostałe gminy miejskie, gminy miejsko-wiejskie i gminy wiejskie) o premie w wysokości 50 tysięcy złotych — wyjaśnia Beata Krzemińska, rzecznik prasowa Urzędu Marszałkowskiego. — W każdej kategorii mamy nagrody dla dwóch samorządów. Rekomendujemy, by pieniądze te zostały wykorzystane na organizację wydarzeń integrujących społeczności — dodaje.
Osobno za najlepsze kampanie promocyjne Urząd Marszałkowski chce nagrodzić:
Na zwycięzców w każdej z kategorii czekają nagrody po 10 tysięcy złotych każda.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz