Zamknij

Marszałek nagradza za frekwencje. Sołectwa, strażacy i KGW mają szansę zrobić popisowe kampanie

19:29, 20.05.2025
Skomentuj Zdjęcie ilustracyjne/ Członkinie KGW Mniszek podczas warsztatów kulinarnych w Dolnej Grupie Zdjęcie ilustracyjne/ Członkinie KGW Mniszek podczas warsztatów kulinarnych w Dolnej Grupie

Samorządy miejskie i gminne, koła gospodyń wiejskich, formacje ochotniczej straży oraz sołectwa w całym regionie mają szansę na nagrody za pomysłową, a w przypadku samorządów także skuteczną kampanię, dzięki której mieszkańcy regionu tłumnie udadzą się do urn w drugiej turze wyborów prezydenckich (niedziela 1 czerwca).

- Tylko udział w wyborach daje realny wpływ na rzeczywistość kraju i miejsca, w którym żyjemy, na przyszłość naszych rodzin. Do zobaczenia w lokalach wyborczych 1 czerwca. Dzieci świętują, dorośli głosują! – zachęca marszałek Piotr Całbecki.  

Nagrodą za najlepszą frekwencję (najwyższy wskaźnik frekwencyjny wyrażony odsetkiem biorących udział w głosowaniu osób uprawnionych) w kategorii obejmującej pięć największych miast regionu (Bydgoszcz, Toruń, Włocławek, Grudziądz, Inowrocław) jest 150 tysięcy złotych.

— Pozostałe kujawsko-pomorskie miasta i gminy będą rywalizować w trzech osobnych kategoriach (pozostałe gminy miejskie, gminy miejsko-wiejskie i gminy wiejskie) o premie w wysokości 50 tysięcy złotych — wyjaśnia Beata Krzemińska, rzecznik prasowa Urzędu Marszałkowskiego. — W każdej kategorii mamy nagrody dla dwóch samorządów. Rekomendujemy, by pieniądze te zostały wykorzystane na organizację wydarzeń integrujących społeczności — dodaje.

Osobno za najlepsze kampanie promocyjne Urząd Marszałkowski chce nagrodzić:

  • koła gospodyń wiejskich
  • jednostki ochotniczej straży pożarnej
  • sołectwa.

Na zwycięzców w każdej z kategorii czekają nagrody po 10 tysięcy złotych każda.

 

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%