Sieć Pepco poszerza ofertę zakupową i przechodzi rebranding. Jakie produkty będą dostępne w tym popularnym sklepie?
Pepco w 17 krajach w Europie posiada blisko 3000 sklepów. Ambitny plan zakłada, że do końca 2023 roku sieć chce przeprowadzić metamorfozę większości sklepów.
- Do końca 2023 roku planujemy metamorfozy 1800 lokalizacji, a w kolejnych dwóch latach nowy wygląd zyskają już wszystkie nasze sklepy w całej Europie - wskazuje Aleksandr Cikaidze, Pepco Retail Director.
Jak dodaje Cikaidze sieć chce w tej sposób dostosować się do nowych oczekiwań rynkowych i dać impuls do rozwoju.
- Sieć zaprezentowała nowy koncept wizualny i aranżację swoich sklepów oraz poszerzoną ofertę produktową. Zmiany obejmują nowy branding, nawigację i komunikację w sklepie oraz przearanżowany jego layout i nowe linie produktowe - informuje serwis Bankier.pl
W sklepach sieci mają pojawić się nowe produkty.
- Na wiosnę planujemy wprowadzić do sprzedaży sprzęt AGD, m.in. tostery i czajniki. Ponadto rozszerzamy swoje portfolio o dodatkowe produkty. 85% naszych dotychczasowych klientów, to kobiety. Widzimy jednak, że to się zmienia, dlatego chcemy powiększyć męski asortyment - mówi w rozmowie z serwisem dlaHandlu.pl Pepco Commercial Director Agnieszka Jaworska.
Do sklepów trafią również produkty spożywcze, konfekcjonowane. Będą zlokalizowane przy kasach.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz