Zamknij
REKLAMA

Pokaż się internetowemu klientowi – dwie niezawodne metody

21:38, 22.10.2018 | Materiał partnera
Skomentuj

Prowadząc firmę czasem nie wystarcza nam czasu na dbanie jeszcze o jej wizerunek w internecie. A warto, bo to może być źródłem stałego dopływu potencjalnych klientów. Z pomocą przychodzą wyspecjalizowane agencje internetowe.

Systematyczna dbałość o wysoką pozycję firmowej strony w internetowych wyszukiwarkach wymaga nie tylko ogromnego wysiłku, ale w wielu przypadkach specjalistycznej wiedzy. Algorytmy Google, wydajne kodowanie oraz wypracowanie skutecznych praktyk radzenia sobie z marketingiem online to dziedziny, w których doskonale radzą sobie liczne agencje internetowe.

SEO dla każdego, kto patrzy perspektywicznie
Koniecznością i stałym zwyczajem stało się dziś owiane sławą pozycjonowanie stron. Obecnie bez niego trudno liczyć na to, że ktoś zauważy nas w niezbadanej głębi sieci i zalewie konkurencyjnych ofert. Najważniejszym elementem działań specjalistów od pozycjonowania pozostaje natomiast optymalizacja strony dla wyszukiwarek, czyli w skrócie SEO. Od jej poprawnego przeprowadzenia zależy bowiem nie tylko, jak strona poradzi sobie przy spotkaniu z robotem indeksującym, ale także czy będzie przyjazna i przejrzysta dla użytkownika szukającego informacji bądź produktów. Zmieniając kod HTML, uzupełniając tagi i meta opisy, wyposażając domenę w certyfikaty oraz dbając o rozkład i jakość prezentowanych treści, SEOwiec okazuje się fachowcem w bardzo szerokiej dziedzinie, dlatego tak kluczowe jest doświadczenie i portfolio profesjonalisty, którego zdecydujemy się zatrudnić – przypomina weteran branży z wrocławskiego Afterwebu. W zależności od przypadku dotarcie na szczyt listy wyników Google przy danych frazach kluczowych powinno nam zająć od trzech do sześciu miesięcy. Kiedy już jednak znajdziemy się w TOP 3 zwrot z poniesionej inwestycji szybko przekroczy nasze oczekiwania a wraz z napływem klientów w górę poszybują słupki sprzedaży.

Zwiększ zasięg w natychmiastowym tempie z linkami sponsorowanymi
Znacznie szybszą alternatywą dla pozycjonowania jest pokazanie się w wyszukiwarce przez opłacone reklamy, zwane linkami sponsorowanymi lub Adwords od nazwy narzędzia firmy z Moutain View. Marketing w tym wypadku polega na wyborze słów kluczowych i ustaleniu budżetu oraz wielu innych zmiennych sterujących wyświetlaniem naszego własnego baneru użytkownikom Google. Efekt w postaci zwiększonego trafficu odczujemy już pierwszego dnia, a przy odpowiednim skonfigurowaniu zapłacimy jedynie za wejścia zainteresowanych klientów na naszą stronę. Także i w przypadku kampanii PPC/ Adwords warto mieć pod ręką fachowca, który pomoże nam ogarnąć ogrom czynników wpływających na efektywność akcji promocyjnej.

(Materiał partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA
© swiecie24.pl | Prawa zastrzeżone