Zamknij
REKLAMA

Pokaż się internetowemu klientowi – dwie niezawodne metody

21:38, 22.10.2018 | Materiał partnera
Skomentuj

Prowadząc firmę czasem nie wystarcza nam czasu na dbanie jeszcze o jej wizerunek w internecie. A warto, bo to może być źródłem stałego dopływu potencjalnych klientów. Z pomocą przychodzą wyspecjalizowane agencje internetowe.

Systematyczna dbałość o wysoką pozycję firmowej strony w internetowych wyszukiwarkach wymaga nie tylko ogromnego wysiłku, ale w wielu przypadkach specjalistycznej wiedzy. Algorytmy Google, wydajne kodowanie oraz wypracowanie skutecznych praktyk radzenia sobie z marketingiem online to dziedziny, w których doskonale radzą sobie liczne agencje internetowe.

SEO dla każdego, kto patrzy perspektywicznie
Koniecznością i stałym zwyczajem stało się dziś owiane sławą pozycjonowanie stron. Obecnie bez niego trudno liczyć na to, że ktoś zauważy nas w niezbadanej głębi sieci i zalewie konkurencyjnych ofert. Najważniejszym elementem działań specjalistów od pozycjonowania pozostaje natomiast optymalizacja strony dla wyszukiwarek, czyli w skrócie SEO. Od jej poprawnego przeprowadzenia zależy bowiem nie tylko, jak strona poradzi sobie przy spotkaniu z robotem indeksującym, ale także czy będzie przyjazna i przejrzysta dla użytkownika szukającego informacji bądź produktów. Zmieniając kod HTML, uzupełniając tagi i meta opisy, wyposażając domenę w certyfikaty oraz dbając o rozkład i jakość prezentowanych treści, SEOwiec okazuje się fachowcem w bardzo szerokiej dziedzinie, dlatego tak kluczowe jest doświadczenie i portfolio profesjonalisty, którego zdecydujemy się zatrudnić – przypomina weteran branży z wrocławskiego Afterwebu. W zależności od przypadku dotarcie na szczyt listy wyników Google przy danych frazach kluczowych powinno nam zająć od trzech do sześciu miesięcy. Kiedy już jednak znajdziemy się w TOP 3 zwrot z poniesionej inwestycji szybko przekroczy nasze oczekiwania a wraz z napływem klientów w górę poszybują słupki sprzedaży.

Zwiększ zasięg w natychmiastowym tempie z linkami sponsorowanymi
Znacznie szybszą alternatywą dla pozycjonowania jest pokazanie się w wyszukiwarce przez opłacone reklamy, zwane linkami sponsorowanymi lub Adwords od nazwy narzędzia firmy z Moutain View. Marketing w tym wypadku polega na wyborze słów kluczowych i ustaleniu budżetu oraz wielu innych zmiennych sterujących wyświetlaniem naszego własnego baneru użytkownikom Google. Efekt w postaci zwiększonego trafficu odczujemy już pierwszego dnia, a przy odpowiednim skonfigurowaniu zapłacimy jedynie za wejścia zainteresowanych klientów na naszą stronę. Także i w przypadku kampanii PPC/ Adwords warto mieć pod ręką fachowca, który pomoże nam ogarnąć ogrom czynników wpływających na efektywność akcji promocyjnej.

(Materiał partnera)

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA
© swiecie24.pl | Prawa zastrzeżone