Zamknij

Jak utrzymać porządek w pracy?

10:54, 19.03.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:55, 19.03.2020

Bałagan na biurku nie tylko jest nieestetyczny, ale może bardzo utrudniać pracę. Zagubienie dokumentów, może mieć bardzo negatywne skutki dla firmy, uniemożliwić współpracę z kontrahentami, a nawet doprowadzić do ogromnych strat finansowych. Właśnie dlatego porządek w miejscu pracy, jest bardzo ważny. Jak go utrzymać?

Przedmioty ułatwiające utrzymanie porządku na stanowisku pracy
1. Pudła z etykietami, do przechowywania archiwalnych dokumentów. Ważne, by etykiety były duże, czytelne i bardzo mocno przytwierdzone do pudła. Zwykły klej wysycha po kilku latach, co może sprawić, że etykieta odpadnie. Najlepiej przyczepiać je za pomocą zszywek i kleju jednocześnie lub opisywać zawartość pudła bezpośrednio na nim.
2. Bieżące dokumenty powinny być przechowywane w specjalnych separatorach i podzielone według klucza, który najbardziej usprawnia naszą pracę. Na przykład mogą być ułożone chronologiczne, według kwot, terminów itp. Praca z dokumentami, które są odpowiednio poukładane, jest bardziej efektywna i nie tracimy czasu na ich szukanie.
3. Możemy być właścicielami dwudziestu długopisów, jednak jeśli beztrosko porozrzucamy je po całym biurze, nigdy nie będziemy mieli ani jednego w chwili, gdy ten będzie potrzebny. Wyobraźmy sobie ważną rozmowę biznesową, w trakcie której trzeba coś zanotować, a w pobliżu nie ma ani jednego długopisu. Przerywany rozmowę, by nerwowo szukać czegokolwiek do pisania. To nie profesjonalne i frustrujące dla obydwu stron. Prostym rozwiązaniem jest kubeczek na długopisy. Mogą one być bardziej rozbudowane i posiadać przegrody na różnego rodzaju przybory do pisania takie jak mazaki, ołówki, czy pióra, lub mieć prostą formę przypominającą kubek. Bez względu na to, który model przybornika wybierzemy, zapewni nam on komfort pracy i porządek na biurku.

Porządek na biurku, a szukanie pracy
Porządek na biurku ważny jest, nim jeszcze znajdziemy pracę. Wyobraźmy sobie, że przeglądając oferty pracy odbieramy telefon, by umówić się na rozmowę kwalifikacyjną, a kilka minut wcześniej zaaplikowaliśmy do pięciu innych firm. Jak odnaleźć się w tylu wątkach bez skutecznego systemu przechowywania informacji? Aplikowanie za pomocą Pracuj.pl, jest łatwe i przyjemne, a co najważniejsze skuteczne. Nie powinniśmy utrudniać sobie znalezienia pracy bałaganem w dokumentach i notatkach oraz niemożnością znalezienie długopisu, gdy dzwoni do nas rekruter i trzeba zanotować coś ważnego.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%